מותג 'אחלה' מקבוצת שטראוס, המוביל בקטגוריית החומוס והסלטים (לפי החברה נתח שוק של כ-43.6%), מנגיש את הסלטים שלו גם לקהל הטבעוני.
הסדרה כוללת שלושה סלטים: חציל ב"מיונז" טבעוני, כרוב ב"מיונז" טבעוני, ו"פטה" חציל טבעוני (מקביל לחציל בטעם כבד), שעברו בהצלחה מבחני טעימה בקרב פאנל טעימה של קהילת ויגן פרנדלי (vegan friendly). הסלטים הטבעונים ישווקו באריזות אישיות של 120/125 גרם, שאינן מסומנות במדבקות אדומות.
לפי החברה זו הפעם הראשונה בה ניתן מענה ייעודי בקטגוריה זאת לסלטים המוכרים על בסיס מיונז או שמכילים ביצים, עבור הצרכנים הטבעונים והמפחיתנים. מרבית סלטי המותג המבוססים על חומרי גלם מן הצומח כבר מתאימים לקהל זה, אך החידוש כאן הוא המתכון שנותן מענה ותחליף לסלטים הרגילים של המותג.
אלרגנים: עלול להכיל ביצים, סויה ושומשום (המוצרים הטבעוניים אינם מכילים ביצים, סויה ושומשום אך הם מיוצרים על קווי ייצור זהים לסלטים הקלאסיים של אחלה).
המחיר לאריזת 120/125 גרם 4.50 ₪-6.90 ₪ לפי אתר פרייסז (23.7.23). להשיג ברשתות השיווק. כשרות שארית ישראל