חדש על המדף: מותג הגבינות הטבעוניות הבינלאומי Green Vie מגיע לישראל

יצרנית המותג היא החברה היוונית GreenVie Foods שהוקמה ב-2016 כיצרנית מוצרי מזון טבעוניים ללא לקטוז
לראשונה ברשתות השיווק מבחר רחב של גבינות טבעוניות גם על המדפים וגם במעדנייה. המוצרים אמורים להשתלב בתזונה היומית של משפחות, וגם באירוח – כריכים, פיצות, מאפים, פשטידות, סלטים, תבשילים ועוד

יבואנית המזון NeoBrand משיקה לראשונה בישראל את Green Vie – מותג גבינות טבעוניות בינלאומי המציע מבחר רחב של מוצרים חדשניים להזדמנויות צריכה שונות ושימושים מגוונים.

היצע הגבינות הטבעוניות של Green Vie כולל מגוון רחב של יותר מ-20 גבינות טבעוניות מקטגוריות שונות, בהן גבינות לצריכה יומיומית, גבינות מיוחדות, ממרחים, רטבים ומוצרי מעדניה במשקל. לפי החברה, ההיצע בהשקה מבטא חדשנות ייחודית של גבינות טבעוניות קשות פרמיום כמו פרמז'אנו, מנצ'גו כמהין, גבינה כחולה וקממבר. זאת לצד ממרחים ורטבי פסטה במרקמים עשירים: עגבניות ובזיליקום, פסטו וציזיקי.  

הגבינות הטבעוניות של Green Vie עשויות מרכיבים צמחיים וללא חומרים משמרים, חומרי טעם וריח מלאכותיים, סויה, שומן דקלים, גלוטן ואגוזים.

החברה מציינת את הטעמים והמרקמים של המוצרים, שככאלה יכולים להיות חלופה עבור "מפחיתנים" המעדיפים צריכת לקטוז מופחתת, שומרי כשרות, ומי שאוהבים לגוון בתזונה שלהם. המוצרים אמורים להשתלב בתזונה היומית של משפחות, וגם באירוח – כריכים, פיצות, מאפים, פשטידות, סלטים, תבשילים ועוד.  

יצרנית המותג היא החברה היוונית GreenVie Foods שהוקמה ב-2016 כיצרנית מוצרי מזון טבעוניים ללא לקטוז. החברה מעסיקה כ-100 עובדים ופועלת ב-20 מדינות באירופה, אוסטרליה והמזרח התיכון. מוצרי המותג נמכרים ברשתות שיווק מובילות בעולם.

רעות וקנין, מבעלי NeoBrand, אומרת: "מותג Green Vie מביא בשורה אמיתית לצרכנים בישראל, שלראשונה יוכלו ליהנות ממגוון עצום של גבינות טבעוניות, איכותיות ודומות מאד לגבינות רגילות, הן במרקמים והן בטעמים".

טווח מחירים 18-29 ₪. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות. למוצרי Green Vie כשרות בד"צ פרווה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר