תו Women Owned למותג השוקולד הטבעוני פנדה שנמכר בארה"ב כ-7th Heaven

המותג האמריקאי 7th Heaven מיוצר בטבעון וזהה במוצריו למותג הישראלי פנדה. צילום כפיר זיו
ב-Women Owned אומרות שהתמיכה בעסקים בבעלות נשים היא השקעה בהעצמה כלכלית של נשים, בשוויון בין המינים במסחר ובצמיחה של הכלכלה בכללותה

מותג השוקולד הטבעוני הישראלי פנדה, שנמכר בארה"ב תחת המותג 7th Heaven, קיבל את תו Women Owned שמוענק לעסקים שהינם בבעלות של רוב נשי (לפחות 51%). התו מודבק על אריזות המוצרים, מה שמאפשר לצרכנים לזהות את המותגים והשירותים שהינם בבעלות נשים.

Women Owned היא יוזמה של המועצה הלאומית לנשים לעסקים (WBENC) ו-WEConnect International במטרה לגייס תמיכה צרכנית של עסקים בבעלות נשים.

מותג השוקולד פנדה הוקם על ידי אליה ברקת ובן זוגה דניאל, ובארה"ב הוא נמכר תחת מותג 7th Heaven , ברשתות שיווק ובכ-700 נקודות מכירה, בנוסף למכר באונליין.

אליה עדי ברקת, מייסדת שותפה בחברה, אומרת: "עדיין חסרות נשים בעמדות מפתח וניהול בארץ ובעולם. רוב המנכ"לים וחברי הדירקטוריון הם גברים, ושם מתקבלות ההחלטות האסטרטגיות. אני רואה חשיבות רבה לשקף לצרכנים שאנחנו חברים שוויונית ומגוונת. בארה"ב יש חשיבות רבה לתו הזה, ואנחנו גאים על שקיבלנו אותו".

צילום מדף הפייסבוק

מותג השוקולד פנדה הוקם בשנת 2015 על ידי אליה ודניאל ברקת, טבעונים שהחליטו לפתח שוקולד שייחודו במרקם ובטעם של שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי. את מוצרי המותג  הם מייצרים במפעל החברה בקרית טבעון, כשכולם מיוצרים מקקאו שמקורו בסחר הוגן, ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי, והינם פרווה בכשרות מהדרין. גם המותג האמריקאי 7th Heaven מיוצר בטבעון, וזהה במוצריו למותג הישראלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר