יקבי כרמל מציגים ליקר חדש: גרנד סברה ברנדי בטעם תפוזים

גרנד סברה מיוצר על ידי השריית תפוזוני קומקוואט טריים בברנדי 777 של יקבי כרמל, המיושן 3 שנים בחביות עץ אלון אשר שימשו קודם לכן להתיישנות יין. ברנדי 777 תפוזים, אשר עליו מתבסס הגרנד סברה, זכה במדליית זהב פעמיים ברציפות בתחרות IWSC בלונדון ב- 2003 ו- 2004

יקבי כרמל משיקים ליקר חדש בסדרת הליקרים הבינלאומית של המותג סברה. הליקר החדש, הוא ברנדי תפוזים איכותי בסגנון גרנד מרנייה.

גרנד סברה מיוצר על ידי השריית תפוזוני קומקוואט טריים בברנדי 777 של יקבי כרמל, המיושן 3 שנים בחביות עץ אלון אשר שימשו קודם לכן להתיישנות יין. ברנדי 777 תפוזים, אשר עליו מתבסס הגרנד סברה, זכה במדליית זהב פעמיים ברציפות בתחרות IWSC בלונדון ב- 2003 ו- 2004.

לגרנד סברה צבע ענברי כתום עמוק וניחוחות עדינים של פרי הדר, המשתלבים בארומות הברנדי לצד רמזים לווניל ולעץ אלון ברקע. למשקה מרקם קטיפתי רך וטעם מסיים ארוך ונעים.
מחיר מומלץ לגרנד סברה: 110 ₪

הגרנד סברה מצטרף לסברה שוקולד תפוז – ליקר מזוהה ביותר עם המותג סברה, ומשלב בין מתיקות השוקולד ומרירות נעימה של קליפת תפוז. הליקר זכה במדליית זהב בתחרות ה– IWSC בלונדון 2004.
מחיר מומלץ: 85 ₪

חבר נוסף במשפחה: לסברה קפה – ליקר בטעם קפה, בעל צבע חום מהגוני עם ניחוח עשיר של קפה. זכה במדליית כסף בתחרות ה– IWSC בלונדון 2004, ועמד בכבוד רב בטעימות עיוורות שנערכו באמריקה לצד מותגי ליקר הקפה המפורסמים בעולם, כמו טיה מריה וקלואה.
מחיר מומלץ: 85 ₪

הליקרים ממשפחת הסברה מתאימים כדיז'סטיף לאחר הארוחה, בתוספת קרח או טבעי. הם טובים כמרכיב בקוקטיילים או בבישול ואפייה. ניתן לזלף מעט סברה שוקולד תפוז או סברה קפה על גלידה טובה. הגרנד סברה טוב למנות קלאסיות צרפתיות כמו קרפ סוזט או ברווז בתפוזים.

www.carmelwines.co.il




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר