לראשונה בישראל: בירה SALITOS מתובלת בטקילה ומיץ לימונית

Salitos פותח לראשונה בדרום אמריקה במזקקה משפחתית פרטית. כיום הוא מיוצר בגרמניה באופן המשלב את איכויות הבירה הגרמנית עם המתכון הסודי עתיק הימים

שילוב חדש בישראל: Salitos – בירה, טקילה וליים.
השם Salitos נבחר להגדיר את השילוב בין טעם הטקילה החומה, הבירה המרווה והליים המרענן. Salitos נמכרת ב- 47 מדינות בעולם, ומהחודש גם בישראל.

הטעם הייחודי והרענן של Salitos מושג בזכות השילוב של בירה מחוזקת בטקילה חומה משובחת, de jalisco, ובתוספת מיץ לימונית. בתחתית הבקבוק יש פותחן הרשום כפטנט עולמי, והוא מתאים לפתיחת הבקבוק הבא והבאים אחריו.

Salitos פותח לראשונה בדרום אמריקה במזקקה משפחתית פרטית. כיום הוא מיוצר בגרמניה באופן המשלב את איכויות הבירה הגרמנית עם המתכון הסודי עתיק הימים.

ה- Salitos מיובא לישראל בלעדית על-ידי היי-קו משקאות. הבעלים, ארז קיפניס והאיקו מולר, הם יזמים צעירים ונמרצים העוסקים בייבוא, שווק והפצה של משקאות מובחרים ומיוחדים. הם נכבשו בטעמו של המשקה, כל אחד לחוד ובארצות שונות.
בעקבות מפגש מקרי החליטו לשתף את קהל הישראלי בהנאתם. היי-קו משקאות שמה לה למטרה לחלוק עם אוהבי שתייה את ההנאה ממשקאות ייחודיים ואיכותיים מרחבי העולם והיא תייבא לישראל משקאות, אלכוהוליים ולא- אלכוהוליים, לבעלי החיך הסקרן, למי שאוהב התנסויות חדשות ולמי שרוצה לגוון את הרגלי השתייה שלו.
היי-קו משקאות משווקת את Salitos בברים, בבתי אוכל ובחנויות המשקאות.
בימים אלה משיקה היי-קו משקאות אתר ישראלי:
www.salitos.co.il

Salitos משווק גם באוסטריה, אוסטרליה, אוקראינה, איסלנד, אסטוניה, ארצות-הברית, בולגריה, בוסניה, בריטניה, ג'יבוטי, גרמניה, דנמרק, הודו, הולנד, הונגריה, טורקיה, יוון, יפן, ירדן, לבנון, מלטה, ניגריה, סוריה, סורינם, סינגפור, סלובניה, סלובקיה, ספרד, סרי-לנקה, עיראק, פולין, פורטוגל, פינלנד, צ'ילה, צ'כיה, צרפת, קפריסין, קרואטיה, רומניה, רוסייה, שבדיה, שווייץ, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר