לראשונה ישתתפו ברמנים ישראלים בתחרות הבינלאומית של מותג הקוניאק היוקרתי רמי מרטן

בחירת המועמדים הישראלים תעשה על ידי החברה הסקוטית לייבוא משקאות חריפים, נציגת רמי מרטן בישראל. פרס ראשון בתחרות: 4,000 יורו, פרס שני: 3,000 יורו, פרס שלישי: 2,000 יורו

החברה הסקוטית למסחר ושיווק, הכריזה על פתיחת תחרות לבחירת המועמדים ישראלים להשתתפות בתחרות הבינלאומית של מותג הקוניאק רמי מרטן. תחרות Remy Martin Bartender Style Masterנערכת זו שנה הרביעית ברציפות, ובשנה שעברה השתתפו בה כ-500 ברמנים מ- 17 מדינות.

התחרות תיערך בחבל קוניאק שבצרפת בין 4-7 ביוני 2007, וצפויים להשתתף בה השנה ברמנים מ- 19 מדינות, ביניהן ארה"ב, סלובקיה, רוסיה, סין, ארגנטינה, מקסיקו, בריטניה, צ'כוסלובקיה, הולנד, שוויץ, פולין, נורווגיה, צרפת, דנמרק, פינלנד, בלגיה, ואוסטריה.

המשתתפים יתחרו על פרסים יקרי ערך: פרס ראשון 4,000 יורו, פרס שני 3,000 יורו, ופרס שלישי 2,000 יורו.

התחרות תכלול שני מבחנים בכתב ובעל פה. הראשון יבדוק את ידע המתחרים בהיסטוריית הקוניאק והמותג רמי מרטן, והשני הוא מבחן אשר יבדוק את סגנון ההגשה (קלאסי או מקורי) של רמי מרטן XO והכנת קוקטיילים המשלבים רמי מרטן VSOP.

החברה הסקוטית תבחר את המועמדים הישראלים המתאימים לתחרות. בין הקריטוריונים: ידע והשראה בתחום הקוניאק, שנתיים ניסיון לפחות בעבודה כברמן, היכרות עם המותג, וסגנון הגשה מיוחד. המועמדים שיזכו להצטרף לתחרות הבינלאומית ייהנו מטיסה ואירוח בחבל הקוניאק שבצרפת באורחי החברה הסקוטית וחברת רמי מרטן.

דן ליאור, מנכ"ל החברה הסקוטית למסחר ושיווק, אומר: "אנו שמחים שלראשונה ניתנת לברמנים הישראלים הזדמנות להפגין את הידע והיכולות שלהם בתחום הקוניאק, בתחרות של מותג מכובד כמו רמי מרטן".

המותג רמי מרטן (Rémy Martin) קרוי על שמו של רמי מרטן, יינן שחי בתחילת המאה ה-18 בצרפת. מרטן היה אחראי על כמה מהיינות המשובחים ביותר שיוצרו באותה תקופה בצרפת, אך לא הסתפק בכך. ב-1724 הוא קנה כרמים בחבל קוניאק, הפיק יינות ופתח מזקקת ברנדי. הברנדי, שהוא כידוע תזקיק יין, מקבל עליו באופן מיידי את השם "קוניאק" ופורץ קדימה. בקבוקי הקוניאק של רמי מרטן משווקים בארץ לפי דרגות יישון שונות, תחת השמות: VSOP ו- XO.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר