מהדורה מוגבלת של בירה סמואל אדאמס: Samuel Adams Brewmaster’s Collection

לדברי היבואן, הבירות של סמואל אדמאס זכו ביותר פרסים ותארים בעשור האחרון מכל בירה אחרת בעולם והיא שולטת היום בשוק האמריקאי בתחום הבירות המיוחדות. מדובר בבירת לאגר עם 4.8% אלכוהול

סמואל אדאמס, בירת הבוטיק המובילה בארה"ב, מציגה מהדורה מוגבלת של הסדרות המיוחדות של סמואל אדאמס – Samuel Adams Brewmaster’s Collection.

הברומאסטר'ס קולקשן היא סידרה מיוחדת ומוגבלת של בירות בוטיק שבושלו על פי מתכונים ייחודיים ומיוחדים של בכירי הברומאסטרים בסמואל אדאמס.

אורן אבראשי, מנהל מותג סמואל אדאמס בישראל, אומר כי בירות אלה מיוצרות בסדרות קטנות, ומיועדות לאניני בירה שיודעים להעריך בירות שכאלה, והן ימכרו רק בחנויות יין.

לדברי היבואן, הבירות של סמואל אדמאס זכו ביותר פרסים ותארים בעשור האחרון מכל בירה אחרת בעולם והיא שולטת היום בשוק האמריקאי בתחום הבירות המיוחדות. מדובר בבירת לאגר עם 4.8% אלכוהול.

הסדרה החדשה המגיעה בימים אלה לישראל מציגה ארבעה טעמים חדשים:
סמואל אדאמס האני פורטר
פורטר אנגלי עשיר ומורכב שבושל עם דבש שחת סקוטי מובחר, בירה בעלת 5.5% אלכוהול המתאימה לקינוח או לשתיה בחגים. בושלה לראשונה ב-2006 כגלגול של בירת דבש ותיקה יותר מתחילת שנות ה-90 ומיד הפכה ללהיט.
בתחילה נועדה הבירה להיות משווקת במהדורה מוגבלת אך בעקבות עצומה של 15,000 אוהבי בירה בארה"ב הוכנסה למגוון הקבוע של הברומייסטר'ס קולקשן. ההאני פורטר בעלת צבע כהה כמעט שחור כמקובל בפורטר, עם ארומות קלייה המזכירות שוקולד בשילוב ארומות בולטות של דבש. בירה זו אינה מרירה בזכות תהליך קלייה ייחודי, אך עם זאת היא אינה מתוקה.

סמואל אדאמס בלאק לאגר
ה"שוורץ ביר", לאגר בסגנון גרמני בן 400 שנה, העשוי גם משעורה קלויה המקנה לו טעם לתת וארומות קלייה. הבלאק לאגר איננו מריר כמו סטאוט בזכות לתת שעברה תהליך קלייה מיוחד שלא שורף אותה. הבלאק לאגר איננה מתקתקה כמו פורטרים חזקים, מה שהופך את הבלאק לאגר לנעימה לשתיה וקלילה כמו לאגרים, על אף הצבע השחור וארומות הקלייה שבדרך כלל מתקשרות עם בירות כבדות יותר. בושלה לראשונה ב-2004. בעלת 4.9% אלכוהול.

סמואל אדאמס בראון אייל
בירת אייל כהה בעלת 5.4% אלכוהול ועשירה, עשויה משילוב של סוגי לתת שונים היוצרים טעמים מפתיעים של אגוז, ביסקוויט וקרמל. בושלה לראשונה ב-2005.

סמואל אדאמס בוסטון אייל
הוכנה לפי מתכון עתיק שעבר בירושה במשפחת קוך (ג'ים קוך הינו מייסד החברה). אייל אדמדם ועשיר בסגנון שפותח באמריקה. בושלה לראשונה ב-1988 לרגל חגיגות השנה הרביעית להקמת המבשלה. בירה זו בעלת 4.8% אלכוהול ומיוצרת בתסיסה עילית – אך בטמפרטורות נמוכות כשל לאגר. היא מיושנת לאורך זמן ממש כמו לאגר – עובדה המקנה לה גוף וחלקות כשל לאגר אבל עם הייחודיות של אייל.

סדרת הבירות החדשה של סמואל אדאמס תוצג במהדורות מוגבלות, במחיר של 13 ₪ עד 15 ₪ לבקבוק, וניתן יהיה להשיגה בחנויות היין המובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר