מטריקס ו- TheMarker במיזם "תעביר את זה הלאה" אשר ירתום יותר מ- 80 חברות מובילות במשק לסיוע לאוכלוסיות נזקקות

מיזם זה מעודד את החברות המובילות במשק לתרום מוצרי מזון ומוצרים לתינוקות למען אוכלוסיות נזקקות, באמצעות שיתוף פעולה של העובדים והמנהלים בכל חברה.

לקראת החגים ובתקופה בה מדינת ישראל מתארגנת אחרי המלחמה בצפון, יוצאות מטריקס – חברת שירותי ה- IT המובילה בישראל, ו-TheMarker פרויקט מיוחד הנקרא "תעביר את זה הלאה".

מיזם זה מעודד את החברות המובילות במשק לתרום מוצרי מזון ומוצרים לתינוקות למען אוכלוסיות נזקקות, באמצעות שיתוף פעולה של העובדים והמנהלים בכל חברה.

עם סיום הפרוייקט יועברו המזון והציוד שייאספו לארגון "לתת".
במסגרת הפרויקט, אשר ייצא לדרך ויושק במהלך אירוע 100 המשפיעים של TheMarker שיתקיים ב- 6 לספטמבר במרכז הקונגרסים בחיפה, יקבלו 20 חברות מובילות מטעם מטריקס
ו- TheMarker ובאמצעות חברת UPS , מכלים מיוחדים לאיסוף המצרכים.

עובדי כל חברה ימלאו תוך 48 שעות את המכל וארגזים מיוחדים של UPS, ולאחר מכן המכל יועבר הלאה לחברה הבאה , כך שעד סוף הפעילות יגיעו המכלים לכ- 80 חברות, בהן יתבצע איסוף מוצרים ע"י ההנהלות והעובדים.

השינוע והלוגיסטיקה בפרויקט "תעביר את זה הלאה" יבוצעו באדיבות חברת UPS.
הפרויקט יתועד באתר TheMarker מ- 6 עד 29 לספטמבר, ויחשוף את הצדדים ההתנדבותיים החשובים כל כך בחברה הישראלית.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, אומר: "מטריקס פועלת במשך כל השנים למען הקהילה, תוך דגש על סיוע לאוכלוסיות חלשות. השנה נוספו לצערנו אוכלוסיות נוספות בצפון, שנפגעו קשות בתקופת המלחמה וזקוקות לסיוע חירום. מצב זה הביא אותנו למיזם המיוחד יחד עם TheMarker, ואנו משוכנעים כי חברות רבות, אף מעבר ל- 80 החברות המתוכננות, ירצו לקחת חלק ולתרום יחד עם עובדיהן מוצרים חיוניים".

הדס גולדשטיין, מנכ"לית TheMarker, אומרת: "TheMarker שמח לרתום את הקהילה העסקית ואת מאות אלפי קוראיו למען מבצע חשוב זה. אתר האינטרנט כפלטפורמה, מאפשר לעקוב אחרי המכלים בחברות השונות, ולחשוף את תרומתן בפני קוראים רבים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר