מיני-בר ממוחשב לבתי מלון ישים קץ לטעויות בחשבונות האורחים ב- CHECK-OUT

מדווח למחשבים של בית המלון בזמן אמת על כל חטיף או בקבוק שתייה שהאורחים צרכו; לא מאפשר להחזיר אליו מוצרים שכבר הוצאו ממנו; חסכוני בתחזוקה ומאפשר כניסה לחדרי האורחים ומילוי מחדש של המוצרים רק פעם ב-6 עד 9 ימים. המהנדסים הישראלים של חברת "זיו-אב הנדסה" פיתחו עבור חברת HOMI העולמית מיני-בר חכם הנקרא HOMI-336


תחזוקה שוטפת של מיני-ברים בחדרים של בתי מלון, עם משקאות קלים וחטיפים בתשלום, יכולה להיות כאב ראש גדול, עם רווח כספי קטן בצידה. כל בעל בית מלון, במיוחד בישראל, יכול לספר על אורחים שחיסלו את כל תכולת המיני-בר בחדרם וניסו לעזוב מבלי לשלם, על אורחים שהחליפו את בקבוקי המים המינרלים במיני-בר בבקבוקים מלאים במי ברז, ועל אורחים שהשחיתו בוונדליות את המיני-בר שבחדרם.

כל התופעות המכוערות האלה עומדות להיות נחלת העבר, עם כניסתו לשוק של HOMI-336, המיני-בר החסכוני שפותח בישראל על-ידי חברת המחקר והפיתוח הישראלית "זיו-אב הנדסה" עבור חברת HOMI האמריקאית.

HOMI-336 מזכיר במבנהו מתקן אוטומטי למכירת חטיפים ומשקאות קלים, והוא מכיל שורה ארוכה של יתרונות וחידושים טכנולוגיים, אשר משנים את הגישה והתפיסה של ענף התיירות העולמי למיני-ברים בחדרים, בהם:
– מערכות מכניות ואלקטרוניות מתוחכמות, אשר מונעות מהאורחים להחזיר למיני-בר מוצרים שהוצאו ממנו.
– קשר אלחוטי למערכת המחשוב של בית המלון, המדווח בזמן אמת על כל פריט שהוצא ממיני-בר באחד מחדרי המלון. התוצאה: רישום מדויק ומיידי של כל רכישה, המונע מרדפים עצבניים ואי הבנות מביכות מול האורחים בשלב גמר החשבון ועזיבת המלון (CHECK-OUT).
– אפשרות לדעת בכל רגע נתון איזה מוצרים יש למלא מחדש בכל אחד מהמיני-ברים המותקנים בחדרי המלון.
– מבנה פנימי "חכם" המכיל כמות גדולה של מוצרים – יתרון חסכוני בזכותו יכול צוות המלון להיכנס לחדרי האורחים ולמלא מחדש את תכולת המיני-בר רק פעם ב-6-9 ימים.
– עיצוב: את ה-HOMI-336 אפשר להציג לראווה בחדר המלון, בניגוד למקררים אותם היה נהוג "להחביא" מתחת לכיור או בתוך אחד הארונות.
– תאורה חיצונית זוהרת, הנדלקת באופן אוטומטי בכל פעם שהאורח נכנס לחדרו במלון, ואשר מעודדת רכישת מוצרים מהמיני-בר.
– חזית שקופה המאפשרת לצפות במוצרים בעזרת תצוגה פנימית מוארת, מבלי שיהיה צורך לפתוח את דלת המיני-בר.

חברת "זיו אב הנדסה" עוסקת בייעוץ הנדסי, במו"פ ובמתן פתרונות טכנולוגיים רב-מערכתיים בתחומים שונים, בהם ביטחון, בריאות, הי-טק, אנרגיה, תחבורה ומוצרי צריכה "חכמים".
חברת HOMI האמריקאית היא מהחברות הגדולות בעולם לאספקת שירותי מיני-ברים לבתי מלון יוקרתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר