מעדני יחיעם: אותו נקניק, אריזה אחרת

חברת מעדני יחיעם חשפה השבוע את המיתוג החדש של החברה. השינוי רחב ההיקף כולל חידוש של הלוגו הוותיק כמו גם של אריזות כל מוצרי החברה. על המיתוג החדש חתומה חברת "עדלי"

חברת מעדני יחיעם חשפה השבוע את המיתוג החדש של החברה. השינוי רחב ההיקף כולל חידוש של הלוגו הוותיק כמו גם של אריזות כל מוצרי החברה. על המיתוג החדש חתומה חברת "עדלי".

על המהלך למיתוג החדש של מעדני יחיעם, מספר יוחאי נאמן, מנכ"ל החברה: "המהלך החל בשלהי 2011 ויסתיים בסוף 2012 – בחשיבה, יצירתיות, אמונה ותוך שיתוף פעולה עם גורמים רבים וטובים בתחומי עיצוב המוצר, הפקת הדפוס, ייצור והדפסת חומרי אריזה, הכנת זיפרים, ייצור תבניות ומכונות (רבים מהם יצרנים ישראליים), ותוך שיתוף פעולה וויכוחים פנימיים רבים במה שלפעמים כמעט והפך לשיחת קיבוץ ביחיעם. הכל בהובלת וביצירת חברת המיתוג עדלי".

מעדני יחיעם נוסדה בשנת 1969, והיא מחזיקה כיום את בנתח שוק של 15% בתחום הפסטרמות והנקניקים. החברה היא השלישית בגודלה מבין החברות הפועלות בתחום, והיא מעסיקה 170 עובדים, חלקם תושבי קיבוץ יחיעם ואחרים מהסביבה.

מעדני יחיעם נחשבת ליצואנית מובילה בתחום הפסטרמות הכשרות בעולם, וניתן למצוא את מוצריה בצרפת, אנגליה, איטליה, מדינות חבר העמים, ארצות הברית ומדינות נוספות. הייצוא של החברה גדל משנת 2009 ב-30%, כאשר השיווק בישראל גדל גם הוא כל שנה. הגידול הצפוי ב-2012 אמור להגיע ל-7% ביחס לשנה שעברה.

לדברי נאמן, הצרכנים רוכשים את המוצרים על בסיס מחיר המוצר, זמינותו והטעם שלו, והוא אינו מאופיין כלקוח נאמן. מהלך המיתוג החדש, אם כן, נועד ליצור קשר רגשי עמוק יותר בין הצרכן לבין החברה, כך שזה ישמור אמונים למוצריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר