מעדני יחיעם מגדילה את אריזות ה"פסטרמה בדבש יד מרדכי

חברת "מעדני יחיעם" המתמחה בייצור מעדני בשר, מרחיבה את סדרת הפסטרמות ומשיקה "פסטרמה בדבש יד מורדכי" באריזת חיסכון המכילה 300 גרם

חברת "מעדני יחיעם" המתמחה בייצור מעדני בשר, מרחיבה את סדרת הפסטרמות ומשיקה "פסטרמה בדבש יד מורדכי" באריזת חיסכון המכילה 300 גרם.

"פסטרמה בדבש יד מרדכי" של יחיעם הינה פרי פיתוח ושיתוף פעולה עם מכוורת יד מרדכי. הפסטרמה עשויה מחזה עוף טרי ומצופה בדבש טהור מתוצרת מכוורת יד מרדכי, המעניק למוצר את הטעם האמיתי של הדבש.

תמיר דגן, מנהל השיווק במעדני יחיעם מסר כי ההחלטה על השקת אריזת ה- 300 גרם התקבלה לאור הצלחתה של פסטרמת הדבש באריזת יום יום (הכוללת 80 גרם) אשר הושקה לפני מספר חודשים. ממעקב שלנו אחרי העדפות הצרכן הישראלי עולה כי זה מעדיף לצרוך גם אריזות גדולות יותר המכילות כמות גדולה המספיקה לכמה ימים.

עוד מציין דגן כי הפסטרמה, על סוגיה השונים, הינה המוצר המועדף ביותר על הישראלים בתחום מעדני הדבש, כאשר הפסטרמה בדבש הינה אחת מ- 5 הפסטרמות המובילות. להערכתו, שוק הפסטרמות בישראל מגלגל כ-180 מיליון שקל ומהווה כ-40 אחוז מכלל שוק מעדני הבשר.

מחיר ה"פסטרמה בדבש יד מרדכי" באריזה המכילה 300 גרם הינו 23.90 שקל וניתן יהיה להשיגה, כמו גם, את יתר מוצרי יחיעם בכל רשתות השיווק המובילות ובמעדניות המובחרות בארץ.

חברת "מעדני יחיעם" הוקמה בשנת 1969 כתאגיד תעשייתי המתמחה במעדני בשר. מפעל החברה ממוקם בקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי ומיוצרים בו כ- 100 מוצרים שונים בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, תוך מודעות בריאותית גבוהה, בסטנדרטים המחמירים ביותר ותחת תו התקן ISO 9001. יחיעם נחשבת ל"שחקן" בולט בייצור לשוק המוסדי והביטחוני ומוצריה זוכים לפופולאריות רבה גם ברחבי העולם.

25 אחוז מהייצור מיוצא למדינות שונות ובהן ארה"ב, אנגליה וצרפת. מעדני יחיעם כשרים ומיוצרים כולם תחת השגחת רבנות נהרייה והשגחת הרבנות הראשית בישראל כמו גם על פי תנאי הכשרות המקובלים בדתות נוספות. כמו כן, החברה מייצרת ומשווקת מוצרים בכשרויות מהדרין מעוטרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר