סרטון הצ'יפס המיתולוגי של האגודה למלחמה בסרטן – חוזר למסכי הטלוויזיה

סרטון הצ'יפס נעשה כתשדיר שירות לציבור בשנות השמונים והוא פרי יצירתו של יצחק (יוץ) גינסברג, מנכ"ל חלום הפקות הישראלית בעבר והיום נשיא חברת Entertainment Dream האמריקאית. הסרטון עבר עדכון קל ביותר באמצעות ברודקאסט. את הסרטון מלווה מוסיקה דרמטית ואפקט קולי של טיגון עמוק

סרטון הצ'יפס המיתולוגי, הדרמטי, הזכיר, האהוב והידוע של האגודה למלחמה בסרטן, אשר משווה בין שיזוף לטיגון, יעלה שוב לשידור בשבוע הבא.

סרטון הצ'יפס נעשה כתשדיר שירות לציבור בשנות השמונים והוא פרי יצירתו של יצחק (יוץ) גינסברג, מנכ"ל חלום הפקות הישראלית בעבר והיום נשיא חברת Entertainment Dream האמריקאית. הסרטון עבר עדכון קל ביותר באמצעות ברודקאסט. את הסרטון מלווה מוסיקה דרמטית ואפקט קולי של טיגון עמוק.

הסרטון, אשר בחלקו הראשון רואים בחורה משתזפת ובהמשך צ'יפס נשרף, עולה לאור השפעתו העמוקה על הציבור הישראלי הנוהג להשתזף בחודשי הקיץ ובהמשך למגמת הרטרו בתחום הפרסום. הסרטון ישובץ בשבתות בבוקר בשעות שלפני ההליכה לים בין במהלך החודשים אוגוסט וספטמבר וכן יופץ כמייל ויראלי באמצעות האגודה למלחמה בסרטן.

נאוה עינבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן, אומרת: "בימים אלו, על אף מצב המלחמה, ישראלים רבים הולכים לים. יצירת הקשר החזותי בין שריפת צ'יפס לבין שריפת העור בסרטון הזה עוררה תגובות אוהדות רבות במהלך כל השנים מיום יצירתו ועד היום. אנחנו מקבלים בקשות ופניות מהציבור להעלותו לאוויר ואני מקווה שעלייתו תלווה בהפנמה של המסר ובהנחה לפעולה לחשיפה זהירה לשמש. הרעיון של התשדיר כי חשיפה לשמש היא נזק בלתי הפיך שאין ממנו חזרה בדיוק כמו צ'יפס אשר השחיר לא יחזור להיות אכיל – מובן לכל אדם ובכך כוחו הגדול.
יחד עם זאת, מסקרים שערכנו בשנים האחרונות עלה כי 63% מהציבור עדיין נוהגים ללכת לים בחודשי הקיץ, כמו כן אנו יודעים כי 62% מצהירים כי שינו הרגלים בעקבות הפרסומים אודות הסכנה שבחשיפה לשמש וכי 28% מהציבור זוכרים את התשדיר הזה באופן בלתי נעזר על אף שהוא לא שודר בשנים האחרונות. עובדות אלו מוכיחות כי הציבור הפנים את המסרים, שינה את התנהגותו אך דרושה עוד פעילות הסברתית בנושא על מנת שסרטן העור ימוגר כליל".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר