עכשיו בישראל: Budweiser Budvar – בירת הייצוא מספר 1 של צ'כיה

Budweiser Budvar שייכת למשפחת בירות הלאגר הבהירות. הבירה מיוצרת בתהליך של תסיסה תחתית בעזרת שמרי הלאגר ובטמפרטורה נמוכה מאד. בתקופת האחסון נשמרת הבירה מספר שבועות בטמפרטורה קרה אף יותר

באדוויזר בודואד (Budweiser Budvar), בירה צ'כית מסוג לאגר בעלת 5% אלכוהול, קצף סמיך ועשיר, וניחוח עדין של כישות ופאצ'ולי – מגיעה לישראל, ומשווקת ע"י בנימינה ספיריטס – חטיבת האלכוהול החדשה של יקבי בנימינה, .

הטעמים הארומטיים של הבירה הם תוצאה של בחירה קפדנית של חומרי גלם, בהם כישות זאטק, שעורה ממורביה ומים מבארות המגיעים היישר ממעמקי אגם "עידן הקרח". הבירה, שעוברת תקופה התבגרות של כ- 90 ימים,
נחשבת לבירת הייצוא מספר אחת של צ'כיה, ונמכרת ביותר מ- 50 מדינות ברחבי העולם.

Budweiser Budvar מיוצרת במבשלת Budweiser שהוקמה ב- 1859 וקרוייה על שמה של העיר Budweis, ופירוש השם "שייך לאנשי העיר".
ייצור הבירה נשען על מסורת בת 700 שנים של ייצור בירות פרמיום במקום, בימים ההם, אלה שיכלו לשלם את היטלי המיסים, קיבלו את הזכות לייצר בירה ששתייתה נחשבה ליותר בריאה ויותר בטוחה משתיית המים. עד היום נחשב האזור כולו ליצרן הבירות האיכותי ביותר בכל צ'כיה.

Budweiser Budvar שייכת למשפחת בירות הלאגר הבהירות. הבירה מיוצרת בתהליך של תסיסה תחתית בעזרת שמרי הלאגר ובטמפרטורה נמוכה מאד. בתקופת האחסון נשמרת הבירה מספר שבועות בטמפרטורה קרה אף יותר.

הבירה מגיעה בבקבוק 330 מ"ל ובמארזי שישיות
טמפרטורת הגשה: בין 3-5 מעלות
מחיר מומלץ לצרכן (לשישיית בקבוקים): 50 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר