פסטיבל מרפי'ס- 4 ימים באירלנד פותח את השנה החדשה

פסטיבל מרפיס – 4 ימים באירלנד יתקיים זו השנה השמינית ברציפות בת"א, במטרה להמשיך ולחשוף את הקהל הישראלי לתרבות האירית, בשילוב הטעם של בירה מרפי'ס. הפסטיבל מתקיים בשיתוף עם מחלקת המופעים של עיריית תל אביב בין התאריכים 3-6 ינואר

פסטיבל "מרפיס – 4 ימים באירלנד" יתקיים זו השנה השמינית ברציפות בת"א, במטרה להמשיך ולחשוף את הקהל הישראלי לתרבות האירית, בשילוב הטעם של בירה מרפי'ס. הפסטיבל מתקיים בשיתוף עם מחלקת המופעים של עיריית תל אביב בין התאריכים 3-6 ינואר.

השלב הראשון של הפסטיבל, יכיל מופעים בסינמטק תל אביב ובשלב השני יעבור להופעות במועדונים ובפאבים ברחבי הארץ . בפסטיבל שיהיה פתוח לקהל הרחב, בחלקו ללא תשלום, יופיעו אומנים איריים בינלאומיים מובילים שינגנו בכלים המסורתיים כגון חמת חלילים, כינור, חליל אירי, תוף אירי וכדומה.

לראשונה השנה, אומנים ישראלים מובילים יופיעו יחד עם אומנים אירים כגון להקת "כחול" מארחים את דין דין ונורית גלרון.

לדברי אורן אבראשי, מנהל מותג מרפי'ס בטמפו:"פסטיבל מרפיס הוא מרכיב חשוב בבניית תרבות צריכת הבירה האירית בישראל, ובביסוסה של בירה מרפי'ס כבירה אירית מובילה. השנה השקענו יותר מתמיד בהבאת אומנים ולהקות מהמובילים בעולם בתחום הריקוד והשירה האירית. השילוב שבין בירה אירית איכותית לבין מוזיקה וריקודים איריים תפס תאוצה בשנים האחרונות. כמות המבקרים המגיעים לפסטיבל עולה משנה לשנה, ואנו צופים למעל
ל 10,000 משתתפים השנה, במהלך ארבעת ימי הפסטיבל".

פסטיבל "מרפי'ס- 4 ימים באירלנד" יגובה בקמפיין פרסום בעיתונות ובשלטי החוצות באמצעות תדמית וחברת ההפקות: "נישה מוסיקלית".

במסגרת הפסטיבל תוצע בירה מרפיס סטאוט או מרפיס רד מהחבית במחיר מיוחד של 16 שקל לכוס של שליש, כמו כן ניתן יהיה לרכוש חצי ליטר בכוס זכוכית מקורית של מרפיס ולשמור את הכוס הביתה.
חברת טמפו מובילה את שוק הבירות בישראל עם כ-60 אחוז נתח שוק.

מרפי'ס הנה בירה סטאוט אירית שמקורה בבאר המים הטובים על שם מריה הקדושה אשר בעיירה קורק, מיוצרת בהתאם למסורת ארוכת שנים, טעמה עדין וקטיפתי. מכילה 4 אחוז אלכוהול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר