קוקה קולה ישראל בחרה בפתרון בינה עסקית של חברת HighView

במסגרת הפרויקט הטמיעה הייוויו מערך BI לכלל חברות קבוצת קוקה קולה ישראל, המבוסס על Panorama Novaview 5.5 ופותח על-פי הגדרה מראש של הפונקציות הנדרשות לקבוצה

קוקה קולה ישראל בחרה בחברת HighView (הייוויו) לפתח עבורה מוצר בינה עסקית, אשר משמש את כלל חברות וחטיבות הקבוצה. . היקף הפרויקט נאמד בלמעלה מ-3 מיליון ₪.

 "הפתרון של הייוויו חסך לנו שעות עבודה חודשיות יקרות של האנליסטים, ששימשו בעבר ליצירת דו"חות ועתה מנותבות לניתוח מעמיק של מגוון האירועים העסקיים הפוקדים את הארגון, הכלכלה והקשר ביניהם", אומרת מירי הר-טל, ראש צוות BI+SD בקוקה קולה ישראל. "הצלחנו לקרב את המידע לכל דרגי המשתמשים באופן בלתי אמצעי. בעבר היה אנליסט מתווך בין המידע למנהל. כיום המנהל יכול לצפות במידע בעצמו ולנתח אותו על-פי רצונו, זאת משום שהמידע נגיש ומוצג באופן ידידותי ואחיד".

במסגרת הפרויקט, הטמיעה הייוויו מערך BI לכלל חברות קבוצת קוקה קולה ישראל, המבוסס על Panorama Novaview 5.5 ופותח על-פי הגדרה מראש של הפונקציות הנדרשות לקבוצה.

הפתרון אשר הוטמע מעל מחסן הנתונים של SAP/BW הקיים בקוקה קולה, הינו ידידותי ובעל זמן תגובה מהיר, וכולל 3 מודולים מרכזיים: מודול סטטיסטי, מודול מכירות ומודול תפעולי.

בחברה אומרים כי הצורך בפרויקט עלה לאור ריבוי כלי ה-BI אשר היו בשימוש החברות הבנות בקבוצה והתבססו על פלטפורמות שונות, מצב שגרם לחוסר יעילות והקשה על צרכן המידע, אשר נאלץ לאסוף מידע באופן ידני ממספר מערכות BI.

כמו כן היה צורך להתאים את תחום ה-BI לתרבות הארגונית בקוקה קולה, הדוגלת בעבודה על-פי יעדים ומספרים, לייעל את איסוף נתוני המכירות וההפצה, ליצור סטנדרטיזציה בתבניות הדו"חות ולשמר את ההשקעה במחסן הנתונים SAP/BW והשלמת ייעודו כמחסן נתונים של כלל הקבוצה. הפתרון היה לאחד את כל הכלים, תוך מיזוג התכונות השונות ממגוון כלי ה-BI לתוך מערכת אחת אחידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר