קו מערכות תקים מערך ERP משולב לניהול בית האריזה פסגות גליל גולן

הפתרון יכלול שילוב של מסופונים ברצפת מחסן בטכנולוגיית WEB/JSP. בנוסף לפתרונות הייחודים לבתי אריזה, תיישם פרי פסגות את המודולים הקיימים בחבילת התוכנה CAV ERP, לרבות המודולים הפיננסים, מודול הרכש, מודל המלאי, השיווק וההפצה

קו מערכות תספק פתרון משולב באמצעות מערכת CAV ERP לניהול בית האריזה פסגות גליל גולן. הפתרון יכלול שילוב של מסופונים ברצפת מחסן בטכנולוגית WEB/JSP. בנוסף לפתרונות הייחודים לבתי אריזה, תיישם פרי פסגות את המודולים הקיימים בחבילת התוכנה CAV ERP, לרבות המודולים הפיננסים, מודול הרכש, מודל המלאי, השיווק וההפצה.
היקפו הכספי של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

הפתרון של קו מערכות ייתן מענה נרחב לפעילויות בבית האריזה, החל משלב קליטת התוצרת והמיון ועד ליציאת התוצרת לשווקים ולמדפי רשתות השווק. הפתרון יאפשר ניהול תשתית רחבה של מגדלי תוצרת חקלאית (כולל מינים וזנים שונים), מערכת של התחשבנות עם מגדלים, מערכת של הערכת יבול טרום עונה, ניהול מדגמים של פרי לקביעת איכות, גודל, וצבע לצורך הערכת איכות טרום מיון, ניהול חדרי קירור, ניהול מלאי לפי מיכלים, התחברות למערכת מיון אלקטרונית (MAF), ניהול משטחים, קליטת פרי ושינוע פרי על ידי מסופונים בטכנולוגיית WEB, מערכת שאילתות ודו"חות.

פירות הגולן ופרי פסגות הינה שותפות של שבעה משקים וקיבוצים מחלקו הצפוני של הגולן. פרי פסגות איחדה פעילותם של ארבעת בתי האריזה של שותפיה – יפתח, מלכיה, יראון וסאסא, לבית אריזה ושיווק אחד מרכזי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר