רשת אל גאוצ'ו מפעילה הזמנת מקומות On-Line

רשת מסעדות אל גאוצ'ו המתמחה בגריל דרום אמריקאי מציעה לראשונה בישראל שירות ייחודי, כל שבאמצעות אתר הבית של הרשת ניתן להזמין בלחיצת כפתור פשוטה מקום לסעוד בכל סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ

רשת מסעדות אל גאוצ'ו המתמחה בגריל דרום אמריקאי מציעה לראשונה בישראל שירות ייחודי, כל שבאמצעות אתר הבית של הרשת ניתן להזמין בלחיצת כפתור פשוטה מקום לסעוד בכל סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ.

עם התחזקות מגמת השימוש ברשת האינטרנט , מציעה רשת אל גאוצ'ו מענה מבורך המקל על הצרכנים, המחפשים תוך זמן קצוב מקום לסעוד, להפתיע בחגיגת יום הולדת שנשכחה. ובכלל, כל זאת באופן מהיר על ידי גלישה לאתר הבית של אל גואצ'ו, בו ניתן להציץ בתפריט ובתוך כך להזמין מקום כרצונך השעה וביום הנוחים לך.

לדברי ברנרדו בלחוביץ' מנכ"ל רשת אל גאוצ'ו: "בתרבות המודרנית המאופיינת בעבודה מסביב לשעון, קיים צורך רב לאנשים עובדים לזמינות אמצעי תקשורת און ליין לצורך ביצוע פעולות יום יומיות, הצורך להיות נייד ומחובר לצורכי פנאי או עבודה גדל ועימו מגוון שימושים המתפתחים בעולם האינטרנט. ברשת אל גאוצ'ו זיהינו את הפוטנציאל והצורך בהחדרת שירות ייחודי הנועד לתת מענה לצרכים אלו ולמקסם את השירות ללקוח" .

עוד הוסיף: "ממחקרים שערכנו לאחרונה עולה כי גם בשנת 2005 ממשיך האינטרנט להוות ערוץ שיווקי מרכזי בקרב צרכני האוכל, המחפשים לראות את התפריט המוצע במסעדה אליה מגיעים, עיצוב המקום, השירותים הנלווים וכדומה על מנת להתאים לארוע".

התכנים אותם ניתן למצוא באתר כוללים: מתכונים מיוחדים, טיפים, מבצעים חדשים,שירותים נלווים, מגזין ובו כתבות על התבשילים המוגשים, זאת תוך שימת דגש על מוטיבים של רעיונות, פתרונות ומגוון מוצרים המתאימים לצרכיו וטעמו של כל צרכן.

לרשת אל גאוצ'ו 13 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, הרשת פועלת ע"פי מיטב המסורת הדרום אמריקאית סביב החוויה הבאה לידי ביטוי באווירה ובעיצוב הייחודי של המסעדות.

רשת אל גאוצ'ו מציעה תפריט הכולל: מבחר נתחי בשר כמו אסאדו, אנטריקוט עגל חלב, סינטה ועוד, מנות לייט לשומרי המשקל, מאכלים ארגנטינאים כמו ירקות מתובלים בצ'ילי, רצועות עוף בגריל עם מבחר ירקות, קינוחים ארגנטינאים ואפילו קינוח ללא תוספת סוכר.

כתובת אתר האינטרנט של אל גאוצו' להזמנת מקום : WWW.ELGAUCHO.CO.IL


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר