שוק שנות האלפיים: NET-POS מיחשבה את שוק הפירות והירקות של רעננה

שוק רעננה מציע ללקוחותיו "בזאר ירקות ופירות", ועל אף היותו שוק ככל השווקים בארץ, הוחלט כי יופעלו בו מערכות מחשב מתקדמות ביותר המבוססות על מסכי מגע של חברת NET-POS

חברת NET-POS, העוסקת בפיתוח והטמעת תוכנה לתחום מחשוב נקודות מכירה, מיחשבה את שוק רעננה הממוקם ליד קניון רננים.
שוק רעננה מציע ללקוחותיו "בזאר ירקות ופירות", ועל אף היותו שוק ככל השווקים בארץ, הוחלט כי יופעלו בו מערכות מחשב מתקדמות ביותר המבוססות על מסכי מגע של חברת NET-POS.

לדברי רונן גורה, סמנכ"ל השיווק של NET-POS, מדהים לראות את המערכת הממוחשבת המותקנת גם ברשת סופר-פארם המתקדמת המונה כ- 120 סניפים, מותקנת בשוק פירות וירקות, ומהווה את מערכת הניהול המרכזית של השוק. "אני מצדיע ללקוח שהחליט, על אף העובדה שמדובר בחנות-שוק של ירקות ופירות, להתקין את מערכת המחשב המתקדמת בישראל ולהשתמש בה ככלי הניהולי בעסק".

מוסיף גורה: "בתחילה כשפנו אלינו משוק ירקות רעננה וביקשו לרכוש את המערכת שלנו, די נדהמנו מפני שאין מדובר במצב שגרתי שעסק מסוג זה פונה לרכישת מערכת כה מתקדמת, הכוללת מסכי מגע, שרתים, קווי תקשורת וכדומה. לאחר ההתקנה ועם חלוף הזמן, הבנו כמה הם צדקו. מסתבר כי חנויות שוק כגון אלה מעבירות כמויות גדולות של סחורה אל ומחוץ למחסניהן ברמה יומית, וכי כמות הלקוחות היומית העוברת במקום היא מסיבית. במקום מותקנות 5 קופות מגע ורמת הפעילות החודשית הנה יפה ומכובדת. היתרון של מערכת NET-POS בפרויקט מסוג זה הוא היכולת להתאים את המערכת לחנויות מסוגים שונים".

חברת NET-POS אשר הוקמה ב- 1998, עוסקת בייצור תוכנה לתחום מחשוב נקודות מכירה במגוון שיטות כגון: עמדה בודדת, שרת/לקוח, "הלקוח הרזה" או כפתרון ASP על גבי תשתית האינטרנט.
היזם, אלדד וסרמן, הקים את החברה בהתבסס על ניסיונו הרב במערכות אבטחה ממוחשבות בתחום ה– real time, ובתחום מערכות קריטיות מבוססות חומרה ייעודית ותוכנה.
החברה ידועה בזכות עמדת המכירה המתוחכמת שבנתה, המשלבת הנדסת אנוש מעולה לנוחות הקופאי/ת, ואפשרות מימוש של שיווק מתוחכם, עם טכנולוגיות מתקדמות של POWER BUILDER המופעל על מסד הנתונים של SYBASE.
המערכת גמישה ביותר ויכולה לפעול ברמה מקומית בחנות אחת, אך גם במערך רשתי ממרכז מחשוב אחד.
עד כה התקינה NET-POS את מוצריה בלמעלה מ– 4,000 נקודות מכירה בישראל, בהן רשת סופר פארם, מיני מרקטים, סופר מרקטים, אתרי תיירות גדולים, מסעדות, רשתות מזון מהיר, חנויות, רשתות סלולר, ועוד.
הלקוח הגדול ביותר של NET-POS היא רשת סופרפארם הכוללת יותר מ- 130 סניפים. כל המחשוב, מרמת הקופה, המשרד האחורי, הניהול הארגוני, רכש, מלאי, בתי מרקחת, סניפי סלולר ועוד, של רשת סופרפארם מנוהל באמצעות התוכנה של NET-POS.
כתובת האתר של החברה: www.net-pos.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר