שטראוס מעלה מיני סייט לקמפיין אינטרנט לקראת שבועות באמצעות Netwise

Netwise מספקת לשטראוס שירותים שונים בתחום האינטרנט, ובכלל זה ביצעה איפיון והקמה של אתר האינטרנט של שטראוס אשר עלה לפני מספר חודשים לאוויר

קבוצת שטראוס העלתה מיני סייט לקמפיין אינטרנט מיוחד לקראתחג ה שבועות באמצעות חברת Netwise. במסגרת האתר יוצעו ללקוחות שבעה סוגי ארוחות, כאשר בכל ארוחה יוכל לבחור את המנות, לקבל רשימה של חומרי גלם דרושים, ולשדרג את הארוחה בעזרת טיפים לעיצוב השולחן.

Netwise מספקת לשטראוס שירותים שונים בתחום האינטרנט, ובכלל זה ביצעה איפיון והקמה של אתר האינטרנט של שטראוס אשר עלה לפני מספר חודשים לאוויר.

לדברי יניב מיכאלי סמנכ"ל חוויות משתמש ב-Netwise: "יכולותיה הקריאטיביות והטכנולוגיות המוכחות של Netwise שבאו לידי ביטוי באתר האינטרנט של שטראוס, כמו בעשרות פרויקטים אחרים שביצעה החברה לאחרונה, שכנעו את שטראוס להפיק את המיני סייט לקמפיין האינטרנט לשבועות באמצעות Netwise. פעילות זו משתלבת במגוון יכולותיה של Netwise בתחומי התוכן והקריאטיב, תוך דגש על חווית משתמש, לצד התחום הטכנולוגי".

Netwise היא החברה המובילה בישראל בהקמת מערכות לאינטראקציה עסקית. החברה משלבת מומחיות בניהול פרויקטים, פיתוח תוכנה ובאפיון ממשק משתמש, ומעסיקה כ- 250 עובדים. Netwise עובדת עם הארגונים הגדולים ביותר במדינה, ובשיתוף פעולה עם מיקרוסופט כשותף זהב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר