שטראוס שדרגה את יכולות מעקב המשימות וההחלטות עם ActionBase

קבוצת שטראוס הינה קבוצת המזון והמשקאות השנייה בגודלה בישראל, מעסיקה כ-13,000 עובדים ומפעילה 22 אתרי ייצור ב-20 מדינות. שטראוס ישראל מהווה את בסיס הבית של הקבוצה

חברת טופ סולושנס מקבוצת טופ גרופ (Top Group) שדרגה בקבוצת שטראוס את מערכת ActionBase  המשמשת לניהול ומעקב אחר תהליכים חוצי ארגון.
היקף הפרויקט מוערך בכ- 400,000 ש"ח.

קבוצת שטראוס הינה קבוצת המזון והמשקאות השנייה בגודלה בישראל, מעסיקה כ-13,000 עובדים ומפעילה 22 אתרי ייצור ב-20 מדינות. שטראוס ישראל מהווה את בסיס הבית של הקבוצה.

במסגרת הפרויקט שודרגה מערכת ActionBase לגרסה 6.5, התומכת ביותר מ- 450 משתמשים בתהליכי ניהול ומעקב חוצי ארגון, בהם ניהול דרישות, הקמת מק"טים למוצרים חדשים, מעקב משימות של אגף המכירות, ועוד.

ירון רומנו, מנהל תחום טכנולוגיה ותשתיות בשטראוס, אומר: "שדרוג המערכת מגרסת Java לגרסת ActionBase for Office עבר בהצלחה ובלוחות הזמנים שקבענו. המערכת החדשה מאפשרת שליטה על ביצוע החלטות המתקבלות בהנהלות היחידות השונות והפורומים השונים, ומבוצעות על ידי הצוותים ביחידות השונות. פשטות השימוש במערכת מאפשרת לנו הטמעה זריזה ללא השקעת משאבים רבים".

גלעד הר-עוז, מנכ"ל טופ סולושנס, המייצגת את ActionBase בישראל, אומר: "מערכת ActionBase for office מציעה היום למשתמשיה את הפתרון המתקדם ביותר לניהול ומעקב אחר תהליכים בארגון. בשנה האחרונה חיזקנו את שיתוף הפעולה בין החברות, ושמנו דגש ביחד עם צוותי הפיתוח של ActionBase על שיפור הידידותיות וקלות התפעול במערכת, כגון עבודה אמיתית מטבלאות Word, שילוב מנגנון Best Practice והפקת דוחות. אני שמח ששטראוס הצטרפה לעוד עשרות גופים מובילים במשק ששדרגו את המערכת במחצית השנייה של 2010".

מערכת ActionBase מאפשרת להגדיר, לבצע ולעקוב אחר תהליכים ארגוניים שבדרך כלל מנוהלים באמצעות תכתובת דואר אלקטרוני, דוחות אקסל ומסמכים רבים- וגורמים לעומס מידע, חוסר יעילות ולאי עמידה ברגולציות.
ActionBase מאפשרת ליזום ולנהל במקום אחד את כל הפעולות הנובעות מתהליכים דינמיים המתרחשים בארגונים, ולייעל את שיתוף המידע בין כל הגורמים המעורבים בתהליך בארגון ומחוץ לו. המערכת מספקת למנהלים סטאטוס עדכני ושקיפות מלאה לתוך כל שלב בביצוע התהליכים הארגוניים, ולקבל החלטות בזמן אמת כאשר נדרשת התערבות אנושית במהלך העבודה.

טופ סולושנס מקבוצת טופ מערכות הנסחרת בבורסה בת"א, מתמחה בייצוג חברות תוכנה בינלאומיות עם דגש על תוכנות לניהול ידע בארגונים (ECM). בין המערכות המשווקות: eDocs, IXOS ו- Livelink של חברת Open Text, ו-ActionBase – המותקנות בהצלחה ביותר מ- 100 ארגונים מובילים בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר