תפריטים אלקטרוניים במסעדת הילטון מלכת שבא

תפריטים אלקטרוניים במסעדות הגיעו לראשונה לאילת. כאשר חברת ההיי-טק קונספטיק התקינה תפריטים אלקטרוניים (e-menu) במסעדת הבשרים החדשה "שיקאגו גריל בר" במלון הילטון מלכת שבא בעיר

תפריטים אלקטרוניים במסעדות הגיעו לראשונה לאילת. כאשר חברת ההיי-טק  קונספטיק התקינה תפריטים אלקטרוניים (e-menu) במסעדת הבשרים החדשה "שיקאגו גריל בר" במלון הילטון מלכת שבא בעיר.

התפריט הממוחשב (eMenu) המותקן על מסך מגע, מאפשר לסועדים לסקור את כלל המנות, תמונותיהן ומרכיביהן, לבחור את השפה הרצויה משלל שפות, ולהזמין מלצרית לשולחן בלחיצת כפתור.
התפריט כולל  גם משחקים המיועדים לילדים והורים בעת ביקור במסעדה, או משחקים חברתיים שמאפשרים בין היתר לנהל שיחה עם שולחן אחר באמצעות המסך הדיגיטלי, וכן להזמין שירים מהשולחן.

הסטארט-אפ הישראלי "קונספטיק" נוסד לפני 4 שנים ע"י ליאור גזית, עידן סנדומירסקי ועדי צ'יטיאט. לאחר שמכרה את הטכנולוגיה למספר מסעדות בעולם, פועלת החברה להחדיר את הטכנולוגיה לשוק ההסעדה המקומי, בין השאר ברשתות כמו ספגטים, קפה קפה, בורגוס, דאבלין, נאפיס.
הילטון היא רשת בתי המלון הראשונה שמכניסה את התפריטים הדיגיטליים לשימוש במסעדות הרשת.

מנכ"ל הילטון אילת, רונן שי, אומר: "מסכי קונספטיק מהווים ערך מוסף בידורי גדול למסעדת שיקאגו. בנישה המשפחתית המשחקים מעשירים את האווירה והופכים את הערב לחוויה. ובנישה הקולינרית ניתן ליהנות מבחירת המנות המצולמות טרם ההזמנה וללמוד על המרכיבים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר