בוקינג מציעה את יעדי הספארי היפים באפריקה

טיולי ספארי באפריקה פופולריים ביותר בקרב משפחות, בין השאר בהשראת סרטים וסדרות טלוויזיה. הילדים רואים ורוצים
מחקר חדש של Booking.com חושף כי בכל הקשור בבחירת יעדי חופשה, 44% מהמטיילים הישראלים מושפעים ממקומות שראו בסרטים ובסדרות טלוויזיה. מאחר שרבים מאלה קשורים לבעלי חיים ולאפריקה מציעה בוקינג את יעדי הספארי המומלצים לשנה הקרובה

לאיקיפיה קניה

מחוז לאיקיפיה (Laikipia County) הוא גולת הכותרת של קניה. חיים כאן מינים רבים של חיות בסכנת הכחדה, כולל קרנפים שחורים, זברות גרבי, להקות כלבי פרא ויותר מ-2,000 פילים. בנוסף למספר מסלולי ספארי שאפשר לבחור מתוכם, תוכלו למצוא גם תוכניות חינוכיות בהן אפשר ללמוד על חיי הפרא.

איפה ללון: מקום האירוח Fairmont Mount Kenya Safari Club מציע לאורחים חווית ספארי אמיתית ויוקרתית בפאתי הפארק הלאומי הר קניה (Mount Kenya National Park), ובמרחק הליכה קצר מהרשות לשימור חיי הפרא של הר קניה (Mount Kenya Wildlife Conservancy). המקום מתאים גם לילדים, והמועדון מציע אזור משחק, מגרשי טניס ורכיבה על אופניים לכל הגילאים.

שמורת הטבע אמקאלה דרום אפריקה

שמורת הטבע אמקאלה (Amakhala Game Reserve) היא אחד מיעדי הספארי המובילים באפריקה, המספקת לאורחים חווית טבע אמיתית. השמורה נמצאת על הכף המזרחי של דרום אפריקה, והיא חלק מיוזמת שימור המאפשרת לחיות הבר לחזור אל חלקת הטבע ממנה הגיעו, ובכך תורמת למורשת הטבעית של האזור. האורחים יכולים לבחור מתוך מספר מקומות האירוח הנמצאים בשמורה, לצאת לטיולי ספארי יומיים ולבקר במרכז המלאכה, בו מובטלים מקומיים מקבלים הזדמנות לייצר הכנסה באמצעות יצירת מתנות ומזכרות.

איפה ללון: מקום האירוח Bukela Game Lodge – Amakhala Game Reserve מוקף בנופים פנורמיים של חורש ירוק, ואידיאלי כמקום להירגע בו אחרי יום חוויות ספארי. המקום מציע שהייה על בסיס הכל-כלול, אפשרויות לצפייה בחיי הפרא, ושני נהגי-שמורה בכל יום. תוכלו ליהנות גם מעיצוב מקומי אותנטי ובריכת שחייה חיצונית.

סרונרה טנזניה

בצפון טנזניה, באחד משלושת האזורים העיקריים של הפארק הלאומי סרנגטי (The Serengeti National Park), נמצאות ערבות סרונרה (Seronera) המציעות מבט מרהיב על עולמן של חיות הבר. מחוץ לפארק הלאומי סרנגטי, בכפר לוסירווה (Losirwa), תוכלו לקבל טעימה מחיי המקומיים בקהילת הבומה (Boma). הסטארט-אפ האקולוגי I Like Local, שקיבל לאחרונה מענק בסך 2 מיליון אירו במסגרת תוכנית הBooking Booster של Booking.com לשנת 2019, מעניק למטיילים הזדמנות ללמוד ולחוות מקרוב את אורח חיי המסאי המסורתיים.

איפה ללון: אם תמיד חלמתם לישון יחד עם חיות הבר, שהייה ב-Mapito Tented Camp Serengeti תספק לכם את החוויה המתאימה. מקום האירוח מציע אוהלים יוקרתיים עם אירוח הכל-כלול ממש בלב הטבע, מה שצפוי להפוך את החופשה שלכם בסרנגטי לבלתי נשכחת.

ארושה טנזניה

יעד פופולרי נוסף לטיול ספארי הוא ארושה (Arusha), עיר בטנזניה הנמצאת למרגלות הר הגעש מארו (Mount Meru). בפארק הלאומי שבעיר חיים תאואים, קובוסים, ג'ירפות, חזירי יבלות, זברות ובבונים. בתוך הפארק נמצאים אזור השימור נגורונגורו (Ngorongoro Crater) ואגם מניירה (Lake Manyara). העיר מהווה נקודת מוצא טובה לטיולי ספארי, וידועה גם בזכות חיי הלילה והמוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע.

איפה ללון: הוסטל Mambo Arusha Hostel הוא המקום מתאים לחזור אליו אחרי יום של טיול ספארי. חובבי הלינה השיתופית ייהנו מהגינה ומהלאונג' המשותף. ההוסטל נמצא במרחק נסיעה קצרה מהעיר. ניתן לשכור אופניים ולטייל באזור.

נמוטוני נמיביה

נמוטוני (Namutoni) נמצאת בתוך הפארק הלאומי אטושה (Etosha National Park) עם נקודת תצפית מושלמת על מאגר המים קינג ניהייל (King Nehale Waterhole) – במקום זה המטיילים מגודרים, ומסביבם החיות מסתובבות באופן חופשי.

איפה ללון: מקום האירוח Mokuti Etosha Lodge נמצא במרחק נסיעה קצרה מכניסת וון לינדקוויסט (Von Lindequist) המזרחית אל הפארק הלאומי אטושה. מקום האירוח מעוטר ביצירות ובדים נמיביים, ומציע למבקרים שתי בריכות חיצוניות, מגרשי טניס וספא. במקום יש גם מסעדה עם מקומות ישיבה באוויר הפתוח – מסעדת Boma המגישה מנות גריל אפריקאיות.

פילנסברג דרום אפריקה

הפארק הלאומי פילנסברג (Pilanesberg National Park) נמצא על הר געש לא פעיל, והוא אחד מהפארקים הגדולים בדרום אפריקה, וגם אחד מיעדי הספארי הפופולריים ביותר בקרב מטיילי Booking.com. הפארק נמצא במרחק שעתיים מיוהנסבורג ופרטוריה, ומטיילים רבים מגיעים אליו כדי לצפות בחמשת הגדולים של אפריקה. בפני המבקרים עומדים כ-200 ק"מ שאפשר לטייל בהם לבד או עם הדרכה, ועם כמה נקודות לאורך הדרך בהן אפשר לראות את האקשן מקרוב.

איפה ללון: מקום האירוח African Elegance Tented Lodge הוא מקום אירוח אלטרנטיבי בבושוק (Boshoek). המקום מציע אוהלי יוקרה ובהם פינות ישיבה ושירותים פרטיים, ומתאים כמקום לצאת ממנו אל כפר התרבות האפריקאי לסדי (Lesedi African Cultural Village) – אתר תיירות המיועד למבקרים שרוצים להעמיק את הידע שלהם על התרבות המסורתית של דרום אפריקה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר