רוצים לטייל במקומות פחות מתויירים? צודקים

המלון בו תשהו הוא חלק חשוב מהצלחת הטיול. Le Chateaux Joá Boutique Hotel, Rio de janeiro, Brasil
תיירים רבים מכירים את המקומות שחובה לראות ביעדים מפורסמים, אך בכל מקום תמצאו גם כמה פנינים חבויות ונקודות חמד פחות מוכרות שרק מחכות שיגלו אותן

Booking.com שמציעה למטיילים את המגוון הרחב ביותר של מקומות לינה, בדקה יותר מ-29 מיליון ממקומות האירוח שלה במעל ל-143,000 יעדים ברחבי העולם, כדי לאתר יעדים מבוקשים שמציעים הרבה יותר. 45% מהמטיילים בעולם ו-19% מהמטיילים בישראל, טוענים שהיו רוצים להיות יותר הרפתקנים בבחירת יעדי הטיול שלהם ולהחליף את הפעילויות הרגילות במשהו קצת שונה.

 

Ocala, FL USA – Kayakers paddle the Silver River at Silver Springs State Park.

אורלנדו, פלורידה, ארצות הברית

אורלנדו ידועה בפארקי השעשועים ארוכי התרים שלה, זהו גם יעד מתאים לטבע פראי ולמנוחה כאחד. הצעת בוקינג היא להחליף ביקור בפארקי שעשועים בטיול ליער הלאומי אוקאלה (Ocala National Forest), הידוע בבריכות הטבעיות המהפנטות שלו, כולל אגם ג'ורג' (Lake George) והמעיינות הטבעיים. פארק אוקאלה משתרע על פני למעלה מ-1,553 קמ"ר, והוא מקום מוצלח ליהנות בטבע עם כל המשפחה, בפעילויות כמו חתירה בקאנו, רכיבה על סוסים, טיולי הליכה, מחנאות, ושכשוך במעיין מבעבע.

היכן לשהות: מקום האירוח Waterfront Inn באגם סאמטר (Lake Sumter) שבדה וילג'ס (The Villages), והוא מציע אירוח על שפת המים. תוכלו לטעום מטעמים מקומיים במסעדה של אמיליה, המגישה מאכלים דרומיים טעימים, וליהנות ממוזיקה ובידור מדי ערב בדה וילג'ס. Waterfront Inn נמצא במרחק נסיעה מהפארק הלאומי אגם גריפין (Lake Griffin State Park) והיער הלאומי אוקאלה (Ocala National Forest). מתאים מאוד אם תרצו לגלות צד אחר של אורלנדו.

 

Woman sitting on edge mountain Pedra Bonita, Rio de Janeiro

ריו דה ז'ניירו, ברזיל

המטיילים בברזיל רוצים בדרך כלל להגיע אל הר הסוכר שבריו דה ז'ניירו. יחד עם זאת, הר פדרה דה גבייה (Pedra da Gávea) אולי פחות מוכר אך לא פחות מרהיב, ומתנשא לגובה 844 מטרים, מה שהופך אותו לאחד ההרים הגבוהים בעולם. אף על פי שהטיפוס עליו כנראה לא מתאים לבעלי לב חלש, והוא מתואר כאחד הטראקים הקשים ביותר בריו (הטיפוס נמשך כשבע שעות), הנופים המרהיבים שתזכו לראות מהפסגה שווים את המאמץ.

היכן לשהות: Pousada Pedra da Gávea הוא המקום להרגיש בו בבית כשאתם מטיילים בפדרה דה גבייה (Pedra da Gávea), ונמצא במרחק נסיעה קצרה מנקודת ההתחלה של הטראק. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית וליהנות מהנופים המדהימים של ההרים שמסביב לפני שתצאו להרפתקה שלכם.

 

Shanghai skyline and water

שנגחאי, סין

העיר הגדולה בסין ידועה בשל האווירה האורבנית, האדריכלות ואפשרויות השופינג האופנתיות שלה. שנגחאי מציעה מגוון אפשרויות למי שאוהבים לחוות תרבויות וחוויות שונות, אך גם לסקרנים ללמוד דברים חדשים. יש בה שפע מוזיאונים וגלריות מיוחדות, כמו מוזיאון ההמנון הלאומי (National Anthem Museum) ומוזיאון הזכוכית של שנגחאי (Shanghai Glasses Museum). אם אתם חובבי אמנות, בקרו במוזיאון יוז (Yuz Museum) – האנגר מטוסים ישן המציג כיום אמנות מודרנית.

 היכן לשהות: מאפשרויות למידה מיוחדות ועד אירוח מיוחד, מלון The Drama הוא המקום למטיילים שאוהבים דברים מיוחדים. מלון התיאטרון הראשון בשנגחאי מושפע ממחזותיו של שייקספיר, וכל החדרים בו נקראים על שמות יצירותיו. אורחים מציינים את הצוות הידידותי כאחד הדברים המועדפים עליהם במקום אירוח זה, כמו גם סגנון הבוטיק. המלון נמצא בדרך מערב בייג'ין (West Beijing Road) ההומה, פחות מ-1.6 ק"מ מהאתרים התיירותיים המסורתיים, ביניהם מקדש ג'ינג'אן (Jing’an Temple) הבודהיסטי.

 

Tokyo Dome, Japan

טוקיו, יפן

טוקיו ידועה בקרב חובבי הפרחים ואוהבי האוכל, אך לא רבים יודעים שהיא גם מוקד עניין בקרב חובבי ספורט. מי שמעדיפים לצפות במשחק מאשר בפריחת הדובדבן, יוכלו למצוא בטוקיו שני מועדוני בייסבול, והמשחקים מתקיימים בטוקיו דום (Tokyo Dome) ובאצטדיון מייג'י-ג'ינגו (Meiji-Jingu Stadium).

 היכן לשהות: אם אתם טיפוסים ספורטיביים, מלון Hotel Niwa Tokyo המציע מתקני כושר, ממוקם במרחק הליכה קצרה מטוקיו דום (Tokyo Dome). המלון מציע לאורחים שילוב של נגיעות מערביות ומסורתיות, ובמסעדת יוקורי (Yukuri) הצופה לגינה, ניתן ליהנות מארוחת קאיסקי יפנית מרובת מנות. המלון מציע גם טרקלין עם כיסאות עיסוי הצופים לגינת גג קטנה, כדי להירגע לאחר יום מלא פעילויות ספורט וכושר.

Kelimutu national park Flores Indonesia

פלורס, אינדונזיה

מטיילים נוהרים בדרך כלל לאי האינדונזי המבוקש והיפהפה  באלי. אבל טיול לאי פלורס, בו ניתן לראות את האגמים הקסומים המשנים את צבעם, מדהים לא פחות. אגמי המכתש (Crater Lakes) שבהר קלימוטו (Mount Kelimutu) הם המקום עבור מי שנהנים מהשילוב של מים, רוחניות ושלווה. האגמים יכולים להחליף צבעים באופן מסתורי, ומוארים בכחול, בירוק, באדום ואפילו בשחור.  

היכן לשהות: אם אתם אנשי טבע, האירוח הביתי ב- The Gekos Homestay מציע מקום לאנשים שאוהבים לטייל, ונמצא בקרבת הר קלימוטו (Mount Kelimutu). המטיילים של בוקינג.קום אהבו במיוחד את הצוות הידידותי, שתמיד שמח לעזור למטיילים לתכנן טיולים בג'ונגל, בשדות האורז, ובכפרים המסורתיים שמסביב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר