העסקית החדשה של שוק האוכל: משתלמת ביותר

באופן טבעי מתחדש המקום כל העת. אמנם ישנם מספר עסקים המלווים את השוק מאז תחילת דרכו, אבל מרבית המשתתפים בו מתחלפים לאורך השנים. כך אפשר למצוא כאן מענה לכל הטעמים כמו גם הטרנדים הקולינריים

שוק האוכל בדיזינגוף סנטר בתל אביב, הוא שוק האוכל הראשון בישראל. הוא החל את דרכו לפני 16 שנה, ומציע למבקרים בו אפשרות לרכוש אוכל מבושל, אוכל מהיר, מתוקים ומאכלי בוטיק שונים מבית היוצר של 35 עסקים ביותר מ- 40 דוכנים.

באופן טבעי מתחדש המקום כל העת. אמנם ישנם מספר עסקים המלווים את השוק מאז תחילת דרכו, אבל מרבית המשתתפים בו מתחלפים לאורך השנים. כך אפשר למצוא כאן מענה לכל הטעמים כמו גם הטרנדים הקולינריים, בהם אוכל נטול גלוטן, אוכל צמחוני, אוכל טבעוני ועוד.

דבר אחד אינו משתנה בשוק – מנות שלא נרכשו בימי חמישי מופנות לארגון לקט ישראל המפיץ אותן לבתי תמחוי. העודפים שנותרו בימי שישי נלקחים לגן לוינסקי בתל אביב, שם נערכת ארוחה לכל תושבי השכונה. בדרך זו תורם השוק כ-2,000 מנות אוכל מדי שבוע.

הסיבה לכתבה הזו היא כדי לספר לכם על העסקית החדשה של השוק. זו מוצעת בימי חמישי (בימי שישי העסקית לא אפשרית) ועובדת כך: מנת אוכל מהיר + סלט טרי או מוחמץ + קינוח או משקה קר; או מנה גדולה של אוכל ביתי מבושל (בשר/עוף עם תוספות) + סלט טרי או מוחמץ + קינוח או משקה קר. כל זה עולה בין 25 ל-30 שקלים, בהתאם לדוכן וסוג האוכל הנבחר.

הדרך לממש את העסקית היא בבחירת המנה העיקרית בדוכן מסוים, כמו גם הסלט, ואת הקינוח או השתייה ניתן לבחור באחד הדוכנים הפועלים בשוק, בעזרת קופון מיוחד שמקבלים עם רכישת המנה העיקרית. זה לכל הדעות מחיר זול במיוחד עבור ארוחה, והמגוון הגדול של שוק האוכל מאפשר למצוא את האוכל הטעים לכל אחד, וגם לגוון ולנסות דברים חדשים.

בין ההמלצות שלנו: הדוכנים הדרוזיים, המציעים לא רק פיתה דרוזית מצוינת אלא בעיקר תבשילים דרוזיים, בהם הכרוב הממולא הטוב ביותר שאכלנו; הנקניקיות הטבעוניות המבוססות על חלבון אפונה, הן אופציה למי שרוצה מאכל דמוי בשר; ויש גם אמפנדס ארגנטינאיים טעימים מאוד, מאכלים הודיים (הסמוסה מצוינת), מרוקאים (אל תפספסו את קציצות הבשר שלהם) ועוד.

השתייה הנכללת במבצע כוללת גזוז במגוון טעמים, לימונדה או משקה שקדים קר. הקינוחים משתנים בהתאם לדוכנים, אך אנו ממליצים לעצור בדוכן הקינוחים של חזי, הנמצא בקומת הקרקע ליד המדרגות. הבחור הצעיר למד קונדיטוריה בקליפורניה, ומוכר במקום מתוקים ברמה שלא תבייש פטיסרי איכותית בפריס. הוא מכין את המקרונים הטובים ביותר שטעמנו בישראל, ועוגיות הפיננסייר והמדלן שלו טובות לא פחות. לשמחתכם, חלק מהמבחר שהוא מכין נכלל בעסקית.

אם אתם מגיעים לסביבת דיזנגוף סנטר בימי חמישי, אל תהססו: שוק האוכל מציע את הארוחה המשתלמת ביותר באזור.

 

שוק האוכל
דיזינגוף סנטר תל אביב
שעות פעילות הארוחה העסקית: ה' 12:00-20:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר