חקלאי גרנות תשווק בננות תחת מותג Yellow Smile

חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם י.א.בננות בבעלות משפחת אבני, דור שלישי למגדלי בננות, ותרחיב את סל הפירות המשווק ישירות לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאים

'חקלאי גרנות' – חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, הנמצאת בבעלותם של החקלאים מהקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות; מרחיבה את סל המוצרים שלה ותחל לשווק בננות לרשתות ולשווקים הסיטונאים בארץ.

עיצוב וצילום סטודיו האוי

את הבננות תשווק "חקלאי גרנות" תחת מותג חדש אותו היא משיקה בשיתוף 'בננות אבני' שייקרא Yellow Smile, והן ישווקו לרשתות המזון ולסיטונאים. המותג החדש, המאופיין בצבעוניות מיוחדת של ורוד וצהוב ואיורי קומיקס, פותח בשיתוף משרד הפרסום אהוי קריאייטיב.

ישראל אבני בפעולה. צילום מעיין עופר

"חקלאי גרנות" חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת 'י.א.בננות' – בית אריזה ממושב גבע כרמל שמתמחה באריזה והבחלה של בננות, בבעלות משפחת אבני, דור שלישי למגדלי בננות. הפרי מטופל בקפידה, אינו מרוסס, ונקטף ומשווק לצרכן כאשר הוא באיכות מיטבית. במקביל, נטעה חקלאי גרנות מטעי בננות חדשים בקיבוץ שפיים, ומטע נוסף בקיבוץ ברקאי. בהמשך מתוכננת נטיעת מטעי בננות נוספים, על מנת להרחיב את שיווק הפרי לרשתות.

כשתמיר בושניצקי מנכ"ל היקב שותה יין שלו, אנחנו רגועים
תמיר בושניצקי כשניהל את יקב בנימינה

תמיר בושניצקי, מנכ"ל חקלאי גרנות, אומר: "שיתופי הפעולה של גרנות מתרחבים, ואיתם גדל סל התוצרת החקלאית אותה אנו משווקים לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאים. ההפצה שנעשית על ידי התנועה עמק חפר, גם היא בבעלות גרנות, מביאה ליעילות ארגונית, ובכך אנו מצליחים לשנע מדי יום את התוצרת האיכותית והטרייה ביותר הנקטפת על ידי החקלאים. אנו רואים את הכניסה לתחום הבננות כשלב חשוב ועיקרי בפעילותנו, ושמחים על ההתקשרות עם משפחת אבני – שותפים מקצועיים ומנוסים עימם מצאנו שפה משותפת ומטרות משותפות".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר