תמיר בושניצקי מונה למנהל חקלאי גרנות שוק מקומי

כשתמיר בושניצקי מנכ"ל היקב שותה יין שלו, אנחנו רגועים
ניהל את חברת קטיף של רשת שופרסל להפצת תוצרת חקלאית ובתפקידו האחרון היה מנכ"ל יקב בנימינה. יהיה אחראי על ניהול הסחר והשיווק של חקלאי גרנות ויוביל פעילות הגוף העצמאי שהקימה למכירה ושיווק ישיר של פירות וירקות לרשתות המזון ולסיטונאים

תמיר בושניצקי, בעבר מנהל חברת קטיף מקבוצת שופרסל ובתפקידו האחרון מנכ"ל יקב בנימינה, מונה למנהל השוק המקומי של חקלאי גרנות. בושניצקי (57), בעל תואר ראשון במנהל עסקים, צבר ניסיון וידע בניהול ושיווק מזון, וכן בפיתוח מערכות סחר עסקיות בתחום המזון ומוצרי הצריכה. לפני תפקידו כמנכ"ל יקב בנימינה מילא שורה של תפקידי ניהול קמעונאי, בהם מנכ"ל חברת ששון ושות' (חברת בת של תנובה), סמנכ"ל סחר שיווק באופיס דיפו, ומגוון תפקידי ניהול  בקבוצת שופרסל.

גרנות מתחילים בשיווק ישיר של אבוקדו לרשתות השיווק. צילום חגי נתיב
גרנות מתחילים בשיווק ישיר של אבוקדו לרשתות השיווק. צילום חגי נתיב

חקלאי גרנות נמצא בבעלות גרנות – הארגון הכלכלי הגדול ביותר מבין הארגונים של הקיבוצים. הוא כולל גם את חטיבת אבוקדו גרנות, הכוללת שטחי גידול, מטעים ובית אריזה מרכזי באזור קיבוץ גן שמואל, לשיווק והפצת אבוקדו. בתפקידו יהיה בושניצקי אחראי על פיתוחה ותפעולה של מערכת הפצה עצמאית לשיווק ישיר של תוצרת חקלאית לשוק המקומי, אשר הוקמה לאחרונה על ידי חקלאי גרנות. במסגרת ההתארגנות ישווקו החקלאים בעיקר אבוקדו ופירות הדר, ובהמשך יורחב הסל לגידולי שדה ומוצרים נוספים. הסכמי סחר ראשונים נחתמו עם מרבית הרשתות, בהן שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף, מגה, חצי חינם. בהמשך תורחב הפעילות גם לחקלאים חיצוניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר