מותג החטיפים POOF גייס את המנטליסט הצעיר נבו אבוטבול לקמפיין "לעוף על פוף"

במסגרת קמפיין הקיץ "לעוף עם פוף" כל מי שיקנה חטיף POOF ישתתף בהגרלה יומית של TELO ונייד סלולרי של VIVO מתנה
הקמפיין צולם ממש לפני שנבו טס לסיבוב הופעות בדובאי לשם הוזמן על ידי שייח שנתקל במופע שלו ברשתות החברתיות והזמין את נבו למספר מופעים

המנטליסט הצעיר בן ה- 17 נבו אבוטבול, קיבל  קמפיין ראשון בו יוביל את מסע הפרסום של מותג החטיפים POOF, שעולה מתחילת אוגוסט 2022 בהיקףמדווח  של מאות אלפי שקלים.

נבו אבוטבול כיכב בגיל 12 בתוכנית הטלוויזיה 'ישראל גוט טאלנט', ומאז הופיע באירועים פרטיים ועסקיים. לרגל צילומי הקמפיין של POOF חזר מסיבוב הופעות שני בארה"ב שכלל הופעה בערב הגאלה השנתי של FIDF (ארגון ידידי צה"ל בארה"ב), והופעה בכנס הארצי השנתי של ארגון IAC במיאמי מול כ- 3,000 ראשי הקהילה הישראלית-אמריקנית, שם היה האורח הצעיר ביותר שהשתתף באירוע, עם הרצאת טד והופעה בפאנל של צעירים מבטיחים מתחת לגיל 30.

במסגרת קמפיין הקיץ "לעוף עם פוף", כל מי שיקנה חטיף POOF וכל לזכות מדי יום ברחפן TELO ונייד סלולרי של VIVO מתנה. הקמפיין יעלה בטיק טוק וביוטיוב ובנכסים הדיגיטליים של המותג פוף, בהובלת משרד הפרסום לצעירים 'ציבלין'. בקמפיין ניתן לראות את נבו במגוון סיטואציות בהן הוא הופך שקית של פוף לרחפן וטלפון.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר