מותג החטיפים פוף בקמפיין אתגרים לצעירים בהובלת נבחרת משפיעני הטיקטוק

המשפיענים שמשתתפים בקמפיין הם בני נוער מוכרים ברשתות החברתיות: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקה. צילום ניר פקין

מותג חטיפי הילדים 'פוף' העלה באמצע ינואר 2024 קמפיין חורף חדש, תחת הסלוגן "האתגרים של פוף". הקמפין מבוצע על ידי משרד הפרסום 'ציבלין, שמתמחה בפרסום ישראל לצעירים, למשפחה ולעולמות הפנאי.

צילום ניר פקין

הקמפיין כולל סדרת סרטונים הומוריסטיים בכיכובם של משפיענים מובילים בפלטפורמת ה'טיקטוק', אשר יתחרו בסרטונים זה בזה במשחקים שונים. הם ישתמשו בחטיף פוף ככלי עזר במשחקים, וייצרו סיטואציות מצחיקות וחווייתיות. הקמפיין עולה כמובן ב'טיקטוק' ומיועד לילדים גילאי 8-12. המשפיענים הם בני נוער מוכרים ברשתות החברתיות: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקה.

צילום ניר פקין

הנער דילן דרור נחשב לכוכב רשת הגדול בישראל, עם כ-735,000 עוקבים בטיקטוק. הוא משחק בתפקיד ראשי בסדרה של גיורא חמיצר 'רוני ותום' שחודשה לאחרונה לשלוש עונות.

הנערה לרה גרינסס היא כוכבת הרשת הגדולה בישראל עם יותר מ-4 מיליון עוקבים, וזכתה בתואר 'האישה נערה הנעקבת בישראל ובת ה-16 הנעקבת ביותר בעולם'. היא קיבלה תפקיד בסרט הישראלי "זאבים" שיעלה השנה, יחד עם דילן דרור.

אמילי מדואל היא שחקנית, זמרת, רקדנית ודוגמנית, משחקת בתפקיד ראשי בסדרת הנוער 'רוני ותום', והוציאה השנה גם סינגל.

כוכב הרשת נתן זרקה השתתף בתוכנית 'הבנים והבנות' בערוץ הילדים והגיע עד לחצי גמר. אומרים עליו כי בקרוב ייכנס לעולם המשחק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר