מותג השוקולד הטבעוני הישראלי פנדה נכנס לארבע רשתות שיווק בארה"ב

סדרת מוצרי מותג פנדה כוללת טבלאות של ממתק בטעם שוקולד במשקל 100 גרם במגוון טעמים וגם מגוון חטיפים במשקל 45 גרם
מוצרי מותג פנדה מיוצרים במפעל החברה בקרית טבעון מקקאו שמקורו בסחר הוגן ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי

מותג השוקולד פנדה הוקם בשנת 2015 על ידי אליה ודניאל ברקת, טבעונים שהחליטו לפתח שוקולד שייחודו במרקם ובטעם של שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי. את מוצרי המותג  הם מייצרים במפעל החברה בקרית טבעון מקקאו שמקורו בסחר הוגן, ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי. כל מוצרי פנדה הינם פרווה בכשרות מהדרין.

מיתוג פנדה בארצות הברית

בחודש אוקטובר 23 ייכנסו לראשונה השוקולדים של פנדה, הנמכרים בארה"ב תחת המותג 7th Heaven  ("הרקיע השביעי"), לארבע רשתות שיווק מובילות בחוף המזרחי: Wegmans,  Giant Food, Giant Co., Stop & Shop. בסך הכול תימכר הפנדה בכ-700 נקודות מכירה בארה"ב, ובנוסף באונליין.

דניאל ואליה ברקת, המייסדים והבעלים, אומרים: "אנו שמחים שהמטרה אותה הצבנו לעצמנו מתממשת, ומתרגשים לראות את מוצרי המותג ברשתות שיווק מובילות בארה"ב. אנחנו רק בתחילת הדרך למימוש פוטנציאל הצמיחה של המותג האמריקאי בשוק בארה"ב וממשיכים בפעילות להרחבת ההפצה בכל צפון אמריקה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר