מטריקס הטמיעה מערכת WMS במרכז הלוגיסטי של שטראוס מים בעמק האלה

מערכת ה-WMS תוסיף יכולות דיגיטליות, יעילות בניהול המלאי, ניפוק המוצרים השונים וחווית לקוח טובה יותר
למטריקס ניסיון רב ביישום והטמעה של מערכות WMS. בפרויקט מסוג זה כמו בשטראוס מים היתרונות של גמישות המערכת ביחד עם הניסיון של מטריקס באים לידי ביטוי בכל תהליכי העבודה במרלו"ג

חברת המיחשוב מטריקס הטמיעה מערכת WMS (Warehouse Management System) בחברת שטראוס מים, במרכז הלוגיסטי שממוקם בקיבוץ נתיב הל"ה בעמק האלה. המערכת מאפשרת לשטראוס מים לייעל את תהליכי הלוגיסטיקה ואמינות המלאי שלה, ולהגדיל את מגוון המוצרים והשירות שאותם היא מספקת ללקוחותיה.

צילום שטראוס מים

הפרויקט שהחל במאי 2021, נמשך כשמונה חודשים ועלה לאוויר בינואר 2022. המערכת החדשה החליפה מערכת ERP (מערכת משאבים ארגונית) שניהלה את כל הפעילות התפעולית של המרלו"ג באמצעות ניירת, קבצי אקסל וחישובים ידניים. מתוך הדרישות להתייעלות תפעולית והגדלת היקף הפעילות של המרלו"ג, עלה הצורך בהכנסת מערכת תפעולית חדשנית לניהול המלאי, תפעול הלוגיסטיקה וקו חידוש המוצרים של שטראוס מים. על מנת לתת את המענה הראוי לכך, הטמיעה מטריקס בחברה את פתרון WMS EXPERT של חברת Made4Net.

צילום made4net

לפי מטריקס, המעבר לעבודה עם מערכת WMS מאפשר לשטראוס מים להתייעל משמעותית בתהליכים לוגיסטיים ועל ידי כך להגדיל את מגוון המוצרים שלה, להוסיף יכולות שירות ללקוחותיה, ולנהל את המלאי ברמת זמינות ואמינות גבוהה. כמו כן יש במרלו"ג מגוון פריטים גדול, שעבור חלקם יש לנהל מספרים סדרתיים שמצריכים מעקב קפדני ומפורט, משלב הכניסה למחסן ועד לשלב הניפוק ללקוח הקצה. המערכת החדשה מאפשרת כיום לשטראוס מים לבצע ניהול זה ברמה מפורטת באופן ידידותי למשתמש ובגמישות מרבית, ומייצרת זרימה חלקה של תהליכי העבודה תוך שמירה על רמת העקיבות הדרושה.

רועי דר, מנהל אגף WMS במטריקס. צילום מטריקס

המערכת משמשת בעיקר את עובדי ומנהלי המרכז הלוגיסטי, כאשר התפעול של כל התהליכים של ניהול ותפעול האתר נתמכים כיום על ידי פתרון ה-WMS EXPERT, כשהם מתבצעים באופן דיגיטלי ויעיל הרבה יותר מבעבר. בתוך סל הפעולות המגוונות שמבוצעות על גבי המערכת, המרכז הלוגיסטי של שטראוס מים מספק לטכנאי החברה את כל הציוד לו הם נדרשים לקראת כל יום עבודה, וכן במרלו"ג מתבצעות עבודות שמטרתן להשמיש מכשירים ישנים או תקולים כדי להחזירם לשימוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר