מטריקס השלימה פרויקט ליישום מערכת לניהול המרכז הלוגיסטי ומחסן הגיבוי בחברת טעמן

טעמן הינה חברת מזון עם הכשר מהדרין, המייצרת ומייבאת מבחר מוצרי מזון, ביניהם: סדרות שמני איכות (שמן זית, קנולה, סויה ואגוזים), דגני בוקר, מוצרי תינוקות, פסטות, מנות אינטסנט, ממרחים, שימורים, שוקולד וחטיפים

חברת מטריקס השלימה בחברת טעמן, פרויקט ליישום והטמעת מערכת WMS לניהול מרכזים לוגיסטיים.

המערכת,  שמחליפה מערכת קודמת של חברת מנטיס, אחראית על ניהול המחסנים והלוגיסטיקה במרכז הלוגיסטי של טעמן ובמחסן העורפי של החברה באזור התעשייה מישור אדומים. 


טעמן הינה חברת מזון עם הכשר מהדרין, המייצרת ומייבאת מבחר מוצרי מזון, ביניהם: סדרות שמני איכות (שמן זית, קנולה, סויה ואגוזים), דגני בוקר, מוצרי תינוקות, פסטות, מנות אינטסנט, ממרחים, שימורים, שוקולד וחטיפים. 

טעמן פרוסה בכל רחבי הארץ במערך שיווק ומכירות משוכלל. המרכז הלוגיסטי של החברה שוכן באזור התעשייה מישור אדומים ומחסני החברה המשתרעים על 7,000 מ"ר, משנעים מדי יום סחורות בצי משאיות המגיעות לרחבי הארץ. בנוסף מייצאת החברה לכ-30 מדינות ברחבי העולם.

מערכת ה- WMS מבצעת ניהול מלא של כלל תהליכי העבודה במרכז הלוגיסטי של טעמן, ובכלל זה ניהול המלאים והפריטים על פי הכללים המאפיינים את ענף המזון, הפצת הסחורה ליותר מ- 1,000 לקוחות החברה, בהתאם לפרמטרים ואסטרטגיות המתאימות לפעילות העסקית והלוגיסטית של טעמן.

המערכת תאפשר לבצע אופטימיזציה לניהול המחסן בזמן אמת, וכן ליקוטים מתקדמים בעזרת מערכת ליקוט קולי של חברת זטיס, ניהול בקרת משקל על גבי עגלות הליקוט, וניהול מחסן הגיבוי הייחודי בארץ שמתבסס על אחסון והוצאת משטחים באמצעות צריח ו- Radio Shuttle.

ידידיה בומש, סמנכ"ל טעמן, אומר: "ניהול מרכז ההפצה שלנו נחשב למורכב במיוחד, בשל השילוב בין המערכות הרבות ששילבנו במרכז הלוגיסטי (מרלו"ג) החדש, וכן בשל האינטגרציה והצורך ברענונים בין המרלוג החדש לישן באמצעות המסוע, שגם הוא מנוהל ב- WMS. יישום המערכת יאפשר לנו להתייעל באופן משמעותי, ישפר את רמת השירות, ויאפשר ניהול ובקרה טובים יותר של המלאי במרכז הלוגיסטי".

רועי דר, מנהל תחום בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, אומר: "מדובר בפרוייקט לוגיסטי בענף המזון, הנותן מענה לכלל הדרישות הקשיחות בניהול מזון בכלל ובפרט ניהול פגי תוקף והוצאתם, דבר המונע התעסקות עם מוצרים פגומים ומצמצם החזרות לספקים וקנסות מלקוחות. ניהול מאפייני המלאי מלווה את כל התהליכים, משלב קליטת הסחורה במרכז ההפצה, דרך תכנון ההפצה, ועד אישור המסירה ללקוח הסופי. בנוסף הוטמע תהליך ליקוט קולי הכולל בקרת משקל במהלך הליקוט. תהליך זה מפנה את ידי המלקט לטובת הליקוט וסידור המשטח, ובמקביל נועד לצמצם טעויות ליקוט לאחוזים אפסיים, עד כדי הורדת הצורך בבדיקות לאחר הליקוט".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר