מנת ספיישל חדשה ברשת קפה גרג: כריך לפי מתכונה האישי של התצפיתנית שנרצחה רוני אשל ז"ל

המנה הכי אהובה על רוני אותה נהגה להכין בבית בשבתות בבוקר הייתה חלת בריוש עם ביצת עין ותוספות. צילום מיוטיוב
רוני אשל נרצחה בקרבות ה-7.10 במוצב נחל עוז. אביה אייל אשל: "זו המנה שרוני הכי אהבה להכין ואנחנו שמחים שההנצחה שלה תהיה חלק מבילוי"

בעמוד ההנצחה באינסטגרם של התצפיתנית רוני אשל ז"ל אשר נפלה בקרבות 7.10 במוצב בנחל עוז, משתפים הוריה אייל ושרון אשל את אהבתה של רוני לבישול וקולינריה. בעמוד זה העלתה המשפחה תמונות ומתכונים של המנה הכי אהובה על רוני, אותה נהגה להכין בבית בשבתות בבוקר: חלת בריוש עם ביצת עין ותוספות.

שרון אשל אמה של רוני הכינה את הכריך לשף חיים כהן שהגיע לבית המשפחה. צילום מכתבה של גיא פינס בחדשות 12

ברשת קפה גרג ראו, קראו, והחליטו מיד להרים את הכפפה ולהוסיף  את הכריך לתפריט החדש לקיץ 2024, עם מנת ספיישל שתוגש בתפריט תחת השם: הכריך של רוני.

התצפתית רוני אשל ז"ל אשר שירתה במוצב נחל עוז, איבדה את הקשר עם המשפחה למעלה מחודש, מה שגרם לבני משפחתה להאמין כי נחטפה לעזה. לאחר כחודש של חוסר וודאות למצבה, זוהתה גופתה של רוני ששירתה בגדוד התצפיתניות 414.

הכריך של רוני ברשת גרג. צילום מהרשת

יריב גניש, מנהל רשת קפה גרג, הזמין את הוריה של רוני לסניף גרג כפר סבא, להיות הראשונים שיטעמו את הכריך של רוני שנכנס לתפריט החדש: כריך המורכב משתי פרוסות חלת בריוש חמאתי, מטוגן בשמן זית בנדיבות, מרוח בשכבה של גבינת שמנת, פרוסות דקות של עגבנייה, פרוסות של אבוקדו וביצת עין מטוגנת בחמאה.

הנהלת גרג הודיעה למשפחה כי הכריך יוגש כמנת ספיישל בין התאריכים 17.3 עד  30.5.24 בכל סניפי הרשת בפרישה ארצית, כאשר לצד המנה 'הכריך של רוני' יופיע בתפריט סיפור נפילתה.

מחיר הכריך של רוני ברשת קפה גרג: 57 ₪, מוגש עם תוספת סלט אישי  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר