פרוטרום הקימה מערכת מבוססת TM1 של יבמ לחיזוי בזמן אמת של מכירות גלובליות

המערכת פותחה על ידי חברת שי שיפמן מערכות מידע כקבלן ראשי, אשר מתמחה ביישום מערכות BI, מחסני נתונים ומערכות תכנון; ובסיוע חברת ליבי טכנולוגיות תוכנה המעסיקה מומחים ל- TM1 ומתמחה בהטמעה של פתרונות תוכנה בקרב ארגונים בינוניים וגדולים במגזרי המשק השונים בישראל

חברת פרוטרום הפועלת ברחבי העולם ועוסקת בייצור ושיווק חומרי-גלם לתעשיית הטעם והריח ותערובות טעם וריח לתעשיות המזון והקוסמטיקה, השלימה הקמת
מערכת תחזית מכירות גלובלית בזמן אמת המבוססת על מערכת TM1 של יבמ לניתוחים אנליטיים עסקים מתקדמים.

המערכת פותחה על ידי חברת שי שיפמן מערכות מידע כקבלן ראשי, אשר מתמחה ביישום מערכות BI, מחסני נתונים ומערכות תכנון; ובסיוע חברת ליבי טכנולוגיות תוכנה המעסיקה מומחים ל- TM1 ומתמחה בהטמעה של פתרונות תוכנה בקרב ארגונים בינוניים וגדולים במגזרי המשק השונים בישראל.

אלדד סברנסקי, מנהל גלובלי של תחום ה- BI בפרוטרום, אומר כי הפרויקט הנו גלובלי, ונועד לבניית תחזית מכירות מתגלגלת לתקופה של 14 חודשים קדימה.
המערכת, שתשרת כ- 25 משתמשים מקרב אנשי המכירות והייצור, תשמש את יחידת המכירות לצורך תכנון התקציב ואת יחידת הרכש והיצור לביצוע משימות בהתאם לתכנון שהוגדר. המערכת תנהל את גרסאות התחזית, ותסייע בביצוע בקרה תקציבית אל מול נתוני הביצוע.

פרוטרום, המעסיקה 2,000 עובדים, משווקת ומוכרת למעלה מ- 30,000 מוצרים ליותר מ- 14,000 לקוחות ב- 140 ארצות ברחבי העולם. החברה מפעילה 32 מעבדות מו"פ ו- 51 משרדי מכירות ושיווק ברחבי העולם, ומפעילה 29 אתרי ייצור באירופה, צפון אמריקה, ישראל ואסיה.

אלדד סברנסקי אומר, כי היקף כה גדול של פעילות חייב יכולת לבצע ולנהל תחזית מכירות כדי לבצע תכנון ייצור, ולבניית הערכות כללית של הארגון.
"בתעשייה שלנו יש הרבה פעילות ארוכת טווח שבחלקה תלויה בעונתיות של פרי, למשל מיצוי תותים בתחום תמציות טעם, כאשר הפרי זמין חלק קטן מהשנה אך צריך לשווק את המוצר כל השנה, לכן צריך לדעת מראש כמה לרכוש. הדבר נכון גם לגבי תחומים בהם יש תהליכי ייצור ממושכים, ולכן צריך מידע לנתוני ייצור בטווח 9-12 חודשים מראש".

לדברי סברנסקי, עוצמת מערכת TM1 היא ביכולת לרכז את נתוני התחזיות עשרות אנשי מכירות שאוספים אותם מלקוחותיהם. TM1 מאפשרת לעשות זאת באונליין כאשר עשרות אנשי מכירות מרחבי העולם נכנסים למערכת במקביל, מזינים נתונים ומיד ניתן לנתח דרישות – מה שבדרך כלל הנו תהליך ממושך שעלול לגזול זמן רב.
עד עתה תהליך זה התבצע בפרוטרום רבעונית ונמשך חודש, ועתה הנו תהליך אונליין המתבצע בזמן אמת.
הוא מציין כי בעקבות השימוש במערכת לפני השקתה הרשמית, תחושתו היא שהמטרה תושג בקרב מזיני הנתונים והמשתמשים בהם, והוא מאמין שיכולת האספקה וגם ההצטיידות של פרוטרום תשתפר משמעותית.

ליבי טכנולוגיות תוכנה
שי שיפמן מערכות מידע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר