אומגה 3 אצל ילדים

כרמית אלרואי היא מטפלת ברפואה סינית המתמחה בתינוקות וילדים ובעלת חברת פארמה סין המציעה את סדרת דרקוני, פורמולות מצמחי מרפא סיניים. אלרואי מעניקה טיפים ועצות בנושא אומגה 3 אצל ילדים

כרמית אלרואי היא מטפלת ברפואה סינית המתמחה בתינוקות וילדים ובעלת חברת פארמה סין המציעה את סדרת דרקוני, פורמולות מצמחי מרפא סיניים. אלרואי מעניקה טיפים ועצות בנושא אומגה 3 אצל ילדים:

חומצות שומן אומגה 3 הן סוג מסוים של חומצות שומן המצוי במיוחד בדגי מי מעמקים. חומצות שומן אלו אינן מיוצרות בגופנו, ולכן אנו חייבים לקבלן מהמזון או מתוספי תזונה.

חומצות שומן מסוג אומגה 3 הנמצאות בדגי ים כוללות חומצות EPA ו- DHA ההכרחיות לתפקוד אופטימלי של כל התאים בגופנו.
מחקרים רבים מוכיחים שצריכה תקינה של אומגה 3 חשובה להתפתחות הילד בכל גיל ובכל, מצב עוד משלב העוברות. גם ילד בריא שאינו סובל מקשיי למידה צריך לקבל תוספת אומגה 3.

60% ממשקל המוח מורכב מחומצות שומן חיוניות, לכן ברורה חשיבות צריכת אומגה 3 בזמן הריון, הנקה ותקופת הילדות, בהן מתפתח המוח.
מחסור באומגה 3 בגוף עלול להוביל להפרעות קשב וריכוז, היפראקטיביות ודימוי עצמי נמוך.
מחקרים מראים כי תוספת אומגה 3 מאיצה התפתחות יכולות לימודיות אצל ילדים.
במחקרים אחרונים נמצא כי אומגה 3 יעילה לטיפול בדיכאון אצל ילדים.

תוספת אומגה 3 ממקור שמן דגים חשובה במיוחד לילדים הסובלים מ-ADHD /ADD. עולה ממחקרים כי לילדים רבים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז יש רמות נמוכות יותר של חומצות שומן חיוניות, ושהמסלולים שהן עוברות בגוף שונות מהרגיל.
כל המחקרים שנערכו על אומגה 3, מדברים על אומגה 3 ממקור שמן דגים בלבד.

על סדרת דרקוני
חברת פארמה סין מציעה את סדרת דרקוני, פורמולות מצמחי מרפא סיניים, המותאמות באופן ספציפי לצרכים של תינוקות וילדים. החברה אומרת כי הפורמולות מיוצרות בתנאי ייצור קפדניים, תוך עמידה בתקנים בינלאומיים. הפורמולות החדשות אמורות לסייע במניעה ובהקלה של בעיות חורף נפוצות, וכן בעיות שונות אצל ילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר