אוסטריאן איירליינס מאפשרת בידוק לטיסה באמצעות האינטרנט

אלי מסר, מנכ"ל אוסטריאן איירליינס בישראל, אומר כי השירות החדש הנו חלק מפעילות נרחבת שעושה החברה בהשקעת משאבים בשירות לנוסע ובשיפור חווית הטיסה, הן בשלב טרום הטיסה והן במטוס עצמו

חברת התעופה אוסטריאן איירליינס החלה בשירות חדש לנוסעים הממריאים מישראל: בידוק לטיסה באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

אלי מסר, מנכ"ל אוסטריאן איירליינס בישראל, אומר כי השירות החדש הנו חלק מפעילות נרחבת שעושה החברה בהשקעת משאבים בשירות לנוסע ובשיפור חווית הטיסה, הן בשלב טרום הטיסה והן במטוס עצמו.

השירות מוענק לכל הנוסעים המחזיקים בכרטיס טיסה אלקטרוני (e-ticket), למעט נוסעים בטיסות "קוד משותף" של אל על.
התהליך מאפשר בחירת מקום ישיבה וניתן לבצעו באמצעות המחשב, החל מ- 24 שעות לפני מועד ההמראה ועד 90 דקות לפני ההמראה.

בנמל התעופה בן גוריון על הנוסעים לעבור בידוק בטחוני ולהגיע לדלפק ה"צ'ק אין" המיוחד (דלפק 10) של אוסטריאן איירליינס, על מנת לקבל את כרטיס העלייה למטוס.

אוסטריאן איירליינס מפעילה שתי טיסות יומיות בקו ת"א- וינה- ת"א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר