לאן הישראלים ייסעו במהלך חגי תשרי תשפ"ד 2023?

העיר לונדון שומרת על המקום הראשון והיציב עוד מחג השבועות ומחודשי הקיץ. צילום pixabay
חברת Booking.com אספה את רשימת היעדים המבוקשים ביותר, אליהם תיירים ישראלים ביצעו הכי הרבה הזמנות למהלך חגי תשרי תשפ"ד 2023, בישראל וברחבי העולם. מהנתונים עולה כי יש שינויים ביעדים ובמיקומם לעומת חודשי השיא של עונת התיירות ביולי-אוגוסט השנה

את רשימת היעדים הפופולריים ביותר מחוץ לישראל פותחת העיר לונדון, ששומרת על המקום הראשון והיציב עוד מחג השבועות ומחודשי הקיץ. באופן מפתיע, היעד הממוקם במקום השני הוא טוקיו בירת יפן. בשונה משאר היעדים ברשימה (למעט ניו יורק), הטיסה לטוקיו נחשבת לארוכה ויקרה, ויעד זה נחשב ליעד שהחופשה בו ארוכה יותר (לעומת מספר ימים בערי אירופה), והוא לא הופיע ברשימות הקודמות של היעדים הפופולריים לפי בוקינג.

טוקיו ביפן היא יעד מבוקש ביותר למרות הטיסה הארוכה. צילום pixabay

אחרי טוקיו מגיעה עוד עיר מבוקשת ביותר שדורשת טיסה ארוכה – ניו יורק. במקום הרביעי רומא (מקום 5 ביולי אוגוסט) ובמקום החמישי שארם א שייח, מקום 8 בדירוג הקודם. יש לציין שאיסוף הנתונים כלל מקומות אירוח מסוגים שונים, כולל דירות נופש לטווח קצר ובתי מלון. הנתונים תקפים לתאריכים 15 בספטמבר עד 7 באוקטובר 2023.  

היעדים הפופולריים בעולם לתייר הישראלי במהלך חגי תשרי (בהשוואה ליולי-אוגוסט השנה):

  1. לונדון
  2. טוקיו
  3. ניו יורק
  4. רומא (5)
  5. שארם א שייח (8)
  6. פריז (9)
  7. אתונה (4)
  8. בודפשט (2)
  9. וינה (3)
  10. ברצלונה
אילת תמיד במקום הראשון בארץ. צילום pixabay

ברשימת היעדים המקומיים, שלושת המקומות הראשונים שייכים לערי התיירות הידועות והפופולריות כמעט כל השנה – אילת, תל אביב וירושלים. עם זאת, יעדים כמו מצפה רמון, הרצליה וזיכרון יעקב לא מופיעים ברשימת היעדים של חגי תשרי, אך כן הופיעו ברשימת יולי אוגוסט. כמו כן, לאזור ים המלח יש שתי נציגויות – עין בוקק ונווה זוהר. בשני המקומות יש מגוון בתי מלון למרגלות ים המלח. בסמוך אליהם עין גדי במקום התשיעי.

היעדים המבוקשים ביותר בישראל לחגי תשרי (לעומת יולי-אוגוסט):

  1. אילת
  2. תל אביב
  3. ירושלים
  4. עין בוקק (5)
  5. טבריה (4)
  6. חיפה
  7. ערד
  8. נווה זוהר
  9. עין גדי
  10. נתניה (7)

ובאילו מקומות אירוח הישראלים ילונו במהלך החופשות שלהם? לפי סדר יורד:מלונות, דירות נופש (כולל צימרים), ריזורטים, אכסניות, מלון דירות. חופשות נעימות ושנה טובה לכולן.ם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר