איילה גיאוגרפית: טיולי משפחות לארה"ב ולאלסקה בנהיגה עצמית

חברת איילה גיאוגרפית מציעה שני טיולים אתגרים ליעדים פופולריים: מערב ארה"ב ואלסקה, בשילוב רכבים וג'יפים למשפחות, עם דגש על טבע ואיכות סביבה

חברת איילה גיאוגרפית מציעה שני טיולים חדשים. האחד לפארקים של מערב ארה"ב והשני לאלסקה. שניהם טיולים עבור משפחות בנהיגה עצמית:

טיול למערב ארה"ב – 21 יום מ-2 ביולי עד 22 ביולי 2009, ומ-6 באוגוסט עד 26 באוגוסט 2009 – מותאם למשפחות, קמפינג ומלונות, בנהיגה עצמית. המחיר ליחיד: 4,545 $
טיול משפחתי אל המיטב של שמורות הטבע הלאומיות והערים הצבעוניות של מערב ארצות הברית. במהלך הטיול נבקר במקומות מרהיבים ביופיים כגון ילוסטון, ברייס, זאיון, ארצ'ס, יוסמיטי, לאס וגאס וסן פרנסיסקו. בטיול נשלב בין טבע פראי, תצפיות על מגוון בעלי חיים ומסלולי הליכה קלים ברגל, לבין אטרקציות תיירותיות. ניסע במכוניות פרטיות שכורות – רכב למשפחה, ובראש הקבוצה הרכב של המדריך.
את הלינות נחלק בין מלונות וחניוני לילה מסודרים. בקמפינגים הממוקמים בלב הנוף הנהדר, נצלה מרשמלו על המדורה ונחווה את סיפורי הטבע של האינדיאנים לאור הכוכבים.
הטיול כולל מסלולי הליכה בדרגת קושי בינונית וקלה ומתאים לילדים מכל גיל.המדריכים: עשאל ודגני נטע.

טיול לאלסקה – 14 יום מ- 22 ביולי עד 5 באוגוסט 2009 . מחיר ליחיד: 7,125 $. מדריכה: נטע דגני
אלסקה היא מקום של טבע פראי, עושר של בעלי חיים ויופי שאין לו מתחרים. בשנים האחרונות עלתה אלסקה על מפת התיירות, וכדאי להזדרז ובקר בה. מסלול הטיול לאלסקה כולל את שמורת דנאלי שבלבה מתנשא הר מקינלי, ההר הגבוה ביותר בצפון אמריקה; כביש דנאלי שהנופים הנשקפים ממנו עוצרי נשימה; העיירה ואלדז, ה'שוויץ של אלסקה' השוכנת לחופי מפרץ הנסיך וויליאם; קרחון קולומביה העצום, אחד הקרחונים הגדולים מסוגו בעולם; וחצי האי קינאי המגוון, בו דגי הסלמון נודדים במעלה הנחלים במטרה להטיל את ביציהם ולהפרותן, בעוד דובי הגריזלי אורבים לדגים בדרכם. המסלול כולל נהיגה עצמית ברכבי שטח נוחים ולינה במלונות בדרגת תיירות טובה, ומתאים ליחידים, לזוגות ולמשפחות המטיילות עם ילדים.

לפרטים והרשמה: טל. 03-9436030 www.ayalageo.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר