אלבום חדש של הוצאת מפה: "יום בעיר" – 50 טיולים ברחובות ישראלים

הפרטים המופיעים בספר הם רמזים: תיאורים של התנסויות שכדאי ללכת בעקבותיהן, להפיק מהן לקחים, ואפשר לפעמים גם להתעלם מהן

הוצאת "מפה" הוציאה לאור אלבום חדש: "יום בעיר" – 50 טיולים ברחובות ישראלים. האלבום כתוב בסגנון חוויתי, בליווי מידע שימושי למטיילים ומפות מאוירות מיוחדות.

מטרת הספר לאפשר למשוטטי-רחובות לצאת לעשרות ערים בארץ, לחוות אותן במשך יום אחד, ולהנציח את היום במילים ובתמונות. לפעמים אפשר היה לצפות מראש את ההתרגשות כמו במזרח ירושלים או בצפת; נתניה התגלתה כעיר נהנתנית, שפרעם בלטה ביפי מגדליה וכיפותיה, באר שבע שפעה אדריכלות מודרנית, ובראשון לציון נחשפה היסטוריה מרתקת ולא צפויה.

הפרטים המופיעים בספר הם רמזים: תיאורים של התנסויות שכדאי ללכת בעקבותיהן, להפיק מהן לקחים, ואפשר לפעמים גם להתעלם מהן. כל ביקור בעיר כולל אתר מעניין או שניים, טיול ברחוב מיוחד, ארוחה אחת לפחות, כוס קפה, והתנסות יוצאת דופן אם יש בנמצא. מומלץ למטיילים עם הספר לא ללכת בדיוק בעקבותיו, אלא ללכת גם קצת לאיבוד.

באלבום מופיעים חמישים סיפורי הרפתקה. הסופר יובל בן-עמי (“ארץ הפלאות”) והצלם אלון סיגוי (“101 ימים טובים") בילו יום בכל אחת מעשרות ערים בארץ. הם טיפסו אל רום מגדלים וחדרו למרתפים נסתרים, טעמו פלאפל וסושי, חצ'פורי ורגל קרושה, נשמו ערפיח ואת ניחוח פרחיהם של גנים. הם שטו בקיאקים וביקרו בתחנות כוח, שוחחו עם מוכר "ברד" מומחה לקוראן, עם צורף אומן היודע להכין קפה לבן, ועם שומר ראשם של דגים יקרי ערך, והתפלאו מגיוונן וממורכבותן של ערי הארץ.

את האלבום ניתן להשיג בחנויות הספרים ובטלפון: 1-800-360-636 (שיחת חינם)
המחיר: 119 שקל.
www.books.mapa.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר