אתר "למטייל" מציג את כל חוברות הדילים לחופשות סקי

כל גולש סקי מכיר את כיתות הרגליים והמסע המפרך שהוא נוהג לערוך בין סוכנויות הנסיעות השונות כדי ללקט חוברות מידע- סוכנות אחר סוכנות, רק כדי לקבל חוברות מידע על החבילות והדילים השונים של חופשת הסקי

כל גולש סקי מכיר את כיתות הרגליים והמסע המפרך שהוא נוהג לערוך בין סוכנויות הנסיעות השונות כדי ללקט חוברות מידע- סוכנות אחר סוכנות, רק כדי לקבל חוברות מידע על החבילות והדילים השונים של חופשת הסקי.

עכשיו הכל זמין לכל גולש ישירות במחשב האישי, לאחר שרשת "למטייל" לקחה על עצמה להקל על היוצא לחופשת סקי, והיא מלקטת עבורו את כל המידע אונליין. באתר הסקי של רשת למטייל www.lametayel.com/ski מוצגות השנה חוברות הדילים של הספקים השונים הפעילים בארץ, כך שאין צורך לצאת ולחפש את החוברות בין סוכנויות הנסיעות.

הגישה לחוברות קלה ופשוטה לכל גולש – בעמוד השער של האתר מוצגים צילומי כל שערי החוברות של המארגנים השונים המציעים עיסקאות לגולשים. לתמונות מצורף תאור קצר של תוכן החוברת וכמו כן שתי אפשרויות נוספות: הזמנת חוברות – לחיצה על עמוד השער תפתח חלון שבאמצעותו יכולים הגולשים למלא את פרטיהם למשלוח, ולקבל לביתם חוברת מודפסת. אפשרות נוספת היא לקרוא את החוברת בבית על גבי המחשב, על ידי הורדת קובץ PDF של אותה החוברת.

השירות מוענק לגולשים על-ידי אתר למטייל כשירות, ללא דרישה כספית נוספת מהגולש או מהספק.

www.lametayel.com/ski הינו אתר מקיף בנושא סקי וסנובורד. האתר מרכז מידע רב על- 73 אתרי הסקי המובילים בעולם על פי קריטריונים נבחרים: מספר מעליות, מסעדות, מסלולי גלישה, בתי ספר לגלישה, מחירי סקי פאס ושאר נתונים שיכולים לסייע לגלוש להכיר את יעד נסיעתו. עדכון יומי: בין החודשים דצמבר לפברואר האתר מתעדכן ומעדכן את הגולשים מידי יום בנתונים על מצב השלג במדרונות ותחזית מזג האויר באתרים השונים.
באתר ניתן למצוא מערכות השוואה ודיווח, כגון: סקרים ודיווחי מומחי סקי, טבלאות השוואה בין אתרים, וכן – מפות אתרי הסקי ומצלמות on-line שנותנות תמונות מצב עדכניות על מצב האתרים. האתר מרכז קהילה שפעילה באתר (דיווחי גולשים מעודכנים, פעילות בפורום, צילום ושיתוף בסרטי סקי, פירסום טיפים והמלצות רבות) ומחוץ לאתר (ערבי סקי ומפגשים מגוונים לגולשי הפורום).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר