ברדו – בוטיק לחם חדש בנתניה מתמחה באפיית לחמי שאור איכותיים

מאז ימי הלחם האחיד עברו גרגרי חיטה רבים בתחנות הקמח בעולם. חובבי המזון הטבעי והבריאותי ישמחו לדעת שישראל הופכת אט-אט למעצמת גורמה בתחום הלחם, תחום המתמקצע והופך בדיוק כמו יין למוצר גורמה המציע מגוון של טעמים, ניחוחות וערך מוסף בריאותי

מאז ימי הלחם האחיד עברו גרגרי חיטה רבים בתחנות הקמח בעולם. חובבי המזון הטבעי והבריאותי ישמחו לדעת שישראל הופכת אט-אט למעצמת גורמה בתחום הלחם, תחום המתמקצע והופך בדיוק כמו יין למוצר גורמה המציע מגוון של טעמים, ניחוחות וערך מוסף בריאותי.

"בּרדו-בית לחם וקפה"- בוטיק לחם ובית קפה חדש נפתח לאחרונה באזה"ת פולג בנתניה (ליד איקאה) ומתמחה באפיית לחמי שאור איכותיים, המעוצב בסגנון בראסרי אירופאי ומציע תמהיל מנצח: חנות ומאפיית לחם (ושולחן טעימות) יחד עם בית קפה שמציע תפריט עשיר עם ארוחות חלביות.

הלחמים של "ברדו" נוצרים בעבודת יד בתהליך זהה ללפני 100 שנה, עשויים מחומרי גלם איכותיים, טריים וטבעיים ונאפים בתנור אבן כמו של פעם שיובא במיוחד מאירופה. בקולקציית הלחמים: "היהלום שבכתר" לחמי שאור נטולי שומן, ללא סוכר וחומר משמר, לחמי שיפון בריאותיים ופריכים שנאפים על פי מתכונים וידע סודיים, לחמי פשתן עשירים בויטמינים (אומגה 3), בגטים צרפתיים (פלוט) מחיטה מלאה במגוון טעמים (דגנים, סומסום, גרעיני דלעת ועוד), לחמי דגנים, לחם איטלקי, לחם ארגנטינאי, לחם כפרי ריבועי, לחמניות שאור ולחמים קלים. בנוסף מוצעים גם: 15 סוגים של עוגות בחושות, פאי ועוגות שמרים, 40 סוגים של עוגיות, ומגוון קישים המשווקים תחת המותג "ברדו" בחנויות ומעדניות מובחרות באזור השרון והמרכז.

ב"ברדו" מאמינים שלחם הוא מוצר שהולך להפוך להיות מוצר הגורמה הבא, בדיוק כמו יין , שהרי לחם פועל על החושים: ראיה, ריח, מישוש וטעם. לדברי רפי סרוסי, מנכ"ל ומבעלי "ברדו": "המודעות של הציבור ללחמי שאור הולכת וגוברת הן מצד מגוון הטעמים והן מהפן הבריאותי- מתן דגש על מה יש בתוך הלחם".

המקום כשר בהשגחת רבנות נתניה

מחירים לדוגמא: לחמים: 12-24 שקל (במשקל ממוצע של 650 גרם), בגט צרפתי (פלוט) 7 שקל, לחמניות 3 שקל, עוגיות 20-28 שקל, עוגות 20-36 שקל.

ברדו
רחוב הבונים 12 אזה"ת פולג נתניה
טלפון : 09-8654935
שעות פתיחה: א'-ה' 7:00-חצות
ו' 7:00-14:00
שבת: מצאת שבת עד חצות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר