בריטיש איירווייס מאפשרת שני תיקי יד בנמל התעופה הית'רו

בריטיש איירווייס הנהיגה מחדש את ההיתר לשאת שני תיקי יד לנוסעים העוברים או ממריאים משדות התעופה הית'רו, לונדון סיטי, ניוקאסל, אברדין, אדינבורו, גלזגו ומנצ'סטר

החל מ-7 בינואר 2008, בריטיש איירווייס הנהיגה מחדש את ההיתר לשאת שני תיקי יד לנוסעים העוברים דרך שדה התעופה הית'רו או ממריאים ממנו, וכך גם לגבי מספר שדות תעופה נוספים בבריטניה. זאת עקב הודעת משרד התחבורה הבריטי על מתן היתר לכמה שדות תעופה בבריטניה לבטל את המגבלה על נשיאה של יותר מתיק יד אחד לתא הנוסעים במטוס.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל, אמרה: "במשך חודשים ארוכים פעלנו למען הסרת ההגבלות על תיקי היד, ואנו מרוצים כי השינוי הנוכחי מקל על לקוחותינו. מעתה נוסעינו יוכלו לשאת שני תיקי יד במעבר בשדה התעופה הית'רו או בהמראה ממנו לישראל, כנהוג בשדות תעופה בשאר חלקי העולם. המשקל הכולל המרבי של תיקי היד יוכל להסתכם ב-23 ק"ג – יותר מכל חברת תעופה אחרת."

בריטיש איירווייס הנהיגה מחדש את ההיתר לשאת שני תיקי יד לנוסעים העוברים או ממריאים משדות התעופה הית'רו, לונדון סיטי, ניוקאסל, אברדין, אדינבורו, גלזגו ומנצ'סטר.

התיקים יהיו במפרט הבא:
· תיק אחד שגודלו אינו עולה על 56 ס"מ X 45 ס"מ X 25 ס"מ (כולל גלגלים, כיסים וידיות).
· תיק מסמכים אחד או תיק אחד בגודל של מחשב נייד
· המשקל הכולל המרבי של מטען היד הנו 23 ק"ג, כבעבר, והנוסעים צריכים להיות מסוגלים להכניס את התיק לתאי האחסון שמעל המושבים ללא עזרה

ההגבלות לגבי כמות הנוזלים המותרת במעבר בבדיקות הבטחוניות בשדות תעופה בבריטניה נותרו בעינן. חייבים לוודא שמכלי הנוזלים לא יכילו יותר מ-100 מ"ל ויינשאו בשקית ניילון שקופה הניתנת לסגירה מחדש בקלות.

ההגבלה לנשיאת תיק יד אחד בלבד נותרת בתוקף בשדה התעופה גטוויק ובמספר שדות תעופה בבריטניה. חברת התעופה אומרת כי היא תמשיך לשתף פעולה עם משרד התחבורה ועם מפעילי שדות התעופה להסרת ההגבלה עבור כל לקוחות בריטיש איירווייס העוברים בשדות התעופה בבריטניה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר