גוליבר נבחר כאתר האינטרנט הידידותי ביותר בישראל

זכתה בפרס אתר האינטרנט הידידותי ביותר ובעל חוויית המשתמש הטובה ביותר בישראל, לשנת 2006. גוליבר זכתה בפרס זה במסגרת תחרות WebAwards2006, שאורגנה על ידי קבוצת אנשים ומחשבים

חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו: www.gulliver.co.il, זכתה בפרס אתר האינטרנט הידידותי ביותר ובעל חוויית המשתמש הטובה ביותר בישראל, לשנת 2006. גוליבר זכתה בפרס זה במסגרת תחרות WebAwards2006, שאורגנה על ידי קבוצת אנשים ומחשבים.

בנוסף, זכתה גוליבר בפרס אתר התיירות הטוב בישראל לשנת 2006, זו השנה השניה ברציפות.

הבחירה נעשתה על ידי צוות שופטים עצמאיים שדירגו את האתרים השונים עפ"י מספר פרמטרים, ביניהם: שימושיות, צורת הצגת הנתונים, ידידותיות לגולש, יכולת ההשוואה בין התוצאות השונות, יכולת המיון והמיקוד, העיצוב הגרפי ועוד.

לדברי צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, בגוליבר שמחים וגאים על כך שאתר גוליבר זכה בשני פרסים משמעותיים אלה. "כשהקמנו את גוליבר, הרעיון היה להקים סוכנות נסיעות אינטרנטית לכל דבר, סופרמרקט ייחודי לתיירות באינטרנט, המכיל הכל וממקם את הצרכן במרכז. לא רק דילים וחבילות נופש זולות, אלא גם טיסות לכל העולם, טיולים מאורגנים, בתי מלון, רכב שכור, הפלגות נופש, חבילות סקי ועוד – והכול בדגש על התמקדות והבנת צרכי לקוחותינו, ותפירת חוויית גלישה המותאמת לכל לקוח ולקוח", קרפל אומר.

קרפל מוסיף: "גוליבר דוגלת במצוינות ברמת השירות שאנו מספקים ללקוחותינו, מצוינות במגוון מוצרי התיירות שאנו מציעים, ומעל הכול, מצוינות בהבנה מעמיקה ומדויקת של תהליכי קבלת ההחלטות וההתנהגות של צרכן תיירות – הבנה אשר מהווה את הבסיס ליצירת חוויה תיירותית מושלמת באתר".

עידו לוי, יו"ר חבר השופטים ומנכ"ל חברת גלובל מרקטפלייס המתמחה בפיתוח עסקי, מסחר ושיווק באינטרנט, ציין בנימוק הזכייה כי : "אתר התיירות גוליבר מציע למשתמשיו דרך פשוטה ונוחה להתמצא בין אלפי פריטי המידע המוצעים בו. כבר ממבט ראשון בדף הבית, ברור כי הושקעה תשומת לב בתכנון וביישום חוויית משתמש מתאימה, יעילה ומצוינת. האתר מציג אמצעי ניווט עקביים וברורים, כלי חיפוש מתקדמים ונוחים, רמת שירות גבוהה, מערכת מסחר אלקטרוני ידידותית ביותר וויזואליזציה איכותית של מידע תוך מתן דגש על הנושאים הרלוונטיים למשתמש, ולא בהכרח לחברה העומדת מאחורי האתר. גוליבר ראוי לשמש מודל לחיקוי עבור אתרים ישראליים מכל התחומים, בדגש על תכנון מוקדם והשקעה בפיתוח טכנולוגי ממוקד משתמש".

אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר