גל ביטולי נסיעות לסיני בראש השנה

צביקה קרפל, מנכ"ל חברת התיירות גוליבר: "בעקבות הודעת המטה ללוחמה בטרור על כוונות לחטוף ישראלים בסיני אנו עדים לגל של ביטולים לראש השנה"

צביקה קרפל, מנכ"ל חברת התיירות גוליבר המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות (www.gulliver.co.il), אומר כי ההתרעות החמות של המטה ללוחמה בטרור על כוונות לחטוף ישראלים היורדים לנפוש בסיני מתחילות להשפיע על הנופש הישראלי, והחל מהבוקר כבר ניתן היה לראות גל של ביטולים.
"מדובר בעיקר בישראלים שברגע האחרון בחרו לבטל את חופשתם המתוכננת בסיני בראש השנה. לגבי יום כיפור וסוכות נראה שאנשים עדיין לא ממהרים לבטל וממתינים לראות כיצד יתפתח המצב ומה יהיו ההנחיות של המטה ללוחמה בטרור יותר סמוך למועד", אומר קרפל.

מגוליבר נמסר עוד, כי רוב הביטולים הגיעו ממשפחות שתכננו לצאת לנופש עם הילדים. זוגות ללא ילדים וצעירים עדיין ממשיכים לנהור לסיני למרות כל האזהרות ו"לקחת את הסיכון". "יש לציין כי ברוב המקרים המצרים מגלים הבנה רבה ולא גובים דמי ביטול כלשהם", מוסיף קרפל.

לדברי קרפל, העיר אילת היא זו שקולטת את רב הנופשים החוזרים מסיני או מזמינים שם חופשה חלופית לחג. "תמונת המצב כרגע מראה שיש עדיין חדרים פנויים במלונות באילת לראש השנה ואנחנו בהחלט ממליצים למי שעדיין מתלבט לעשות זאת".





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר