דירוג מותגי העל הבינלאומיים SUPERBRANDS מדרג את בריטיש איירווייס במקום השלישי אחרי מיקרוסופט והבי.בי.סי, והרבה לפני קוקה קולה והארי פוטר

במסגרת הסקר בחר פאנל של מומחים רשימה של 650 מותגים מתוך 1,200 מותגים, אשר נסקרו בקרב 2,000 צרכנים בריטיים. מתוך ממצאי הסקר דורגו 500 המותגים אשר נבחרו למובילים בקרב אותם צרכנים.

חברת התעופה בריטיש איירווייס דורגה במקום השלישי בסקר מותגי העל של בריטניה Superbrands, אשר פורסם לאחרונה. סקר זה הינו סקר שנתי הכולל דירוג של 500 המותגים הבינלאומיים המובילים.

במסגרת הסקר בחר פאנל של מומחים רשימה של 650 מותגים מתוך 1,200 מותגים, אשר נסקרו בקרב 2,000 צרכנים בריטיים. מתוך ממצאי הסקר דורגו 500 המותגים אשר נבחרו למובילים בקרב אותם צרכנים.

10 המותגים המובילים בבריטניה על פי הסקר הינם:
1. מיקרוסופט
2. BBC
3. בריטיש איירווייס
4. מרצדס-בנץ
5. פורשה
6. מרקס אנד ספנסר
7. גוגל
8. היינץ
9. דוראסל
10. סוני

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "אנו מאד גאים להיות בין שלושת המותגים המובילים בבריטניה. אנו מאד שמחים על כי הדירוג הזה נקבע על ידי הציבור הרחב, ודירוגנו כחברת תעופה אחרי שני מותגים בינלאומיים מובילים – מיקרוסופט וה-BBC, מהווה הישג גדול במיוחד".

בריטיש איירווייס דורגה לפני מותגים בינלאומיים מובילים דוגמת קוקה קולה (שדורגה במקום ה-29), נוקיה (במקום ה-12), מקדונלדס (במקום ה-17), קודאק (במקום ה-27), שאנל (במקום ה-59), גאפ (במקום ה-66), IBM (במקום ה-71), וגם לפני מותגים בריטיים בינלאומיים אחרים דוגמת טסקו (מקום 18), בריטיש טלקום (במקום ה-21), בוטס (במקום ה-22), הארי פוטר (במקום ה-98), וחברת התעופה וירג'ין אטלנטיק (מקום 47).

ארגון Superbrands הוקם במטרה להוקיר את המותגים המובילים בבריטניה, ואת הסקר המלא ניתן למצוא באתר האינטרנט של Superbrands בכתובת: www.superbrands.org/uk

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר