דלתא איירליינס ונורת'ווסט איירליינס מתאחדות ויוצרות את חברת התעופה הגדולה בעולם

חברת התעופה החדשה, אשר תקרא דלתא, תשלב את רשתות הקווים המשלימים של חברות התעופה, שביחד יציעו לנוסעים יותר אפשרויות, מחירים תחרותיים וחווית טיסה, ליותר יעדים מכל חברה תעופה אחרת בעולם. דלתא תציע טיסות המשך נוחות לנוסעים בארה"ב, קנדה, אמריקה הלטינית, אירופה ואסיה

דלתא איירליינס ונורת'ווסט הודיעו על הסכם לפיו שתי חברות התעופה יאוחדו בעסקה המוערכת ב-17.7 מיליארד דולרים, אשר תיצור את חברת התעופה הגדולה בעולם.

חברת התעופה החדשה, אשר תקרא דלתא, תשלב את רשתות הקווים המשלימים של חברות התעופה, שביחד יציעו לנוסעים יותר אפשרויות, מחירים תחרותיים וחווית טיסה, ליותר יעדים מכל חברה תעופה אחרת בעולם.

עד לקבלת האישורים הנדרשים לביצוע העסקה לא יחולו כל שינויים בלוחות הזמנים של שתי החברות, בתוכניות הנוסע המתמיד, בשירות לנוסע או במבנה הניהולי של החברות.

האיחוד ירחיב את יעדי ההגעה הבינלאומיים והפנימיים של דלתא, ולא תהיה כל הפחתה במספר נמלי המאסף (hubs). החברה המאוחדת תאפשר לנוסעים לטוס ליעדים נוספים, ליהנות מאפשרויות לוחות זמנים רבות יותר, וליהנות מאפשרויות רבות יותר של צבירת ופדיית מיילים של נוסע מתמיד – במה שתהפוך להיות תוכנית הנוסע המתמיד הגדולה בעולם.

המיזוג יאפשר לחברת התעופה המאוחדת להשקיע מחדש בצי שלה ובשרותיה להגברת חווית הנוסע.
החברה והשותפות האזוריות שלה יספקו גישה ליותר מ-390 יעדים ב-67 מדינות. דלתא ולנורת'ווסט יפעילו צי של כ- 800 מטוסים, ויעסיקו כ-75,000 אנשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר