האלכוהול שישדרג את ארוחות החג

אנשי "זמן אמיתי" בית הספר לברמנים, אומרים כי קוקטיילים אלכוהוליים ישדרגו את ארוחות החג ויהפכו כל הרמת כוסית חגיגית למהנה

ראש השנה מהווה יריית פתיחה לתקופה ארוכה של חגים, מרובים בארוחות ומפגשים משפחתיים. צליחת המפגשים הארוכים היא לא תמיד משימה פשוטה. במטרה לשרוד את הארוחות והמפגשים בהצלחה ובהנאה, קוקטיילים אלכוהוליים ישדרגו את ארוחות החג ויהפכו כל הרמת כוסית חגיגית למהנה.

• לחובבי האלכוהול אך לא דווקא המפגשים ההמוניים – תמיד מומלץ להתנדב להיות אחראי שתייה ובר. זה גם חוסך זמן, וגם מבטיח שליטה בקטגוריה האלכוהולית.

• מומלץ לפתוח את הערב עם קוקטייל חלש בעל טעמים רכים ולא דומיננטיים יתר על המידה, כדוגמת מרטיני יבש (שילוב של ג'ין עם מרטיני יבש – בסגנון מעורבב), קמפרי עם טוניק ולימון בכוס עם קרח, או מרטיני ביאנקו עם קרח ולימון.

• לחובבי הז'אנר ה"נקי" – מומלץ ליהנות עם אפריטיף שיפתח את התיאבון, כמו קמפרי או צינזאנו ביאנקו.

• במהלך הארוחה – יין. על פי הטעם; לבן, אדום, או מבעבע. היום אין חוקים, שתו מה שטעים לכם – את מה שאתם אוהבים.

• יינות מבעבעים מאוד מודרניים, ותמיד מוסיפים גוון אלגנטי וחגיגי להתכנסות. כיום יש קאוות ויינות מבעבעים רבים המהווים תחליף במחיר שפוי לשמפניה היוקרתית.

• לאחר הארוחה מומלץ לקנח עם דיז'סטיף – קוקטייל או משקה שתכונותיו הפוכות מזה של האפריטיף: חזק, מתוק ומרענן, שירגיע את הקיבה ויחליף את הטעם של הבשר בטעם מרענן.
קוקטייל מוחיטו או 'שאט' קפוא של ייגרמייסטר, רמזוטי, או אפילו וודקה איכותית כגון פינלנדיה אשכולית אדומה, הן אפשרויות מצוינות, זולות וקלות לביצוע.

מתכון לקוקטייל מוחיטו:
45 מ"ל רום בקרדי לבן
12 עלי נענע
1/2 לימון
4 כפיות סוכר לבן (או 2 כפיות מי סוכר)
סודה

אופן ההכנה:
מועכים בעדינות את עלי הנענע עם הסוכר.
סוחטים את חצי הלימון.
ממלאים את הכוס בקרח ומוסיפים רום בקרדי וסודה עד הסוף ומערבבים.
לקישוט: מוסיפים פלחי לימון ועלי נענע טריים.

www.zmanamiti.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר