החורף גולשים סקי באירופה עם www.gulliver.co.il

צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר: "95 אחוז מהישראלים הנוסעים לסקי יעשו זאת באתרי סקי הממוקמים בצרפת, איטליה ואוסטריה"

צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, אומר: "95 אחוז מהישראלים הנוסעים לסקי יעשו זאת באתרי סקי הממוקמים בצרפת, איטליה ואוסטריה".
עם זאת, בגוליבר צופים כי השנה, בגלל אולימפיאדת החורף המתקיימת באיטליה, פחות ישראלים ייסעו לאיטליה על מנת לא להיקלע לעומס באתרי הסקי במדינה ולהימנע ממחירים גבוהים

חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות שכתובתו: www.gulliver.co.il, מדווחת לקראת עונת הסקי המתחילה בסוף דצמבר ומסתיימת לקראת סוף מרץ, על עלייה בהתעניינות בחבילות סקי.

צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, מציין כי 95 אחוז מהישראלים הנוסעים לסקי בוחרים לעשות זאת באתרי סקי הממוקמים בצרפת, איטליה ואוסטריה. "השנה אנו רואים כי גם אתרי הסקי באנדורה ושוויץ במגמת עלייה", מוסיף קרפל.

מודול הסקי באתר גוליבר מאפשר לגולשים השונים, מהמתחיל ועד למקצוען, לאתר את המוצר המתאים לו ביותר, וזאת באמצעות מספר מנגנונים ייחודיים לאתר גוליבר.

באתר שלושה מנועי חיפוש עיקריים:
§ מנוע חיפוש לפי מדינות/ יעדי סקי – החיפוש לפי מדינות/יעדים מאפשר לגולש לאתר את כל חבילות הסקי ביעד כלשהו או את כל החבילות בכל יעדי הסקי שבאותה מדינה, כל זאת בעזרת תאריכון דינאמי המציג רק את התאריכים בהם ניתן לטוס ליעדים אלו.
§ מנוע חיפוש מתקדם לגולשים מקצועיים – החיפוש למקצוענים מאפשר לגולשים לאתר את החבילה והיעד המתאימים ביותר להם, וזאת בתהליך בחירה של הפרמטרים החשובים לגולש הסקי המקצועי, למשל חיפוש על פי גובה האתר, על פי מספר ואורך מסלולי הגלישה, על פי כמות המעליות באתר, וכו'.
§ מנוע חיפוש מודרך לגולשים מתחילים (WIZARD) – החיפוש המודרך לגולש המתחיל מאפשר לגולש להתקדם צעד צעד וזאת על פי המלצות ומידע הניתנים לו בכל שלב, בסופו של התהליך יציג לו האתר את חבילות הסקי ביעדים שמתאימים לבחירתו. בכל שלב יכול הגולש להשוות את המידע לאתר החרמון על מנת שיקבל את האפשרות לערוך השוואה ביחס למה שמוכר לו. מדובר במנגנון ייחודי ובלעדי לגוליבר.

בגוליבר מציינים כי כל מנוע חיפוש מקושר לבסיס נתונים רחב ביותר המציג את כל מבחר ומגוון חבילות הסקי השונות.
מנועי חיפוש נוספים באתר מאפשרים לגולשים לקבל רק את אתרי הסנובורד המומלצים וכן לערוך השוואה בין נתוני אתרים שונים על מנת לבחור את האתר המתאים ביותר.

חבילות הסקי לחורף הקרוב:
המדינות האטרקטיביות למומחי סקי הן: צרפת, איטליה, אוסטריה, אנדורה ושוויץ. חבילת סקי ליעדים אלה עולה בסביבות ה- 1,000 יורו, תלוי בתאריכים ובאתר. למתחילים ולמעוינים לחוות את חווית הסקי, ניתן לעשות זאת בחבילות יותר זולות ביעדים כמו רומניה או צ'כיה. חבילות סקי ליעדים אלה עולות החל מ- 650 יורו.

להלן מספר דוגמאות:
חבילת סקי בצרפת תעלה החל מ- 890 יורו, חבילת סקי באוסטריה תעלה החל מ- 770 יורו, חבילת סקי בשוויץ תעלה החל מ- 800 יורו, ובמדינות כמו רומניה, סלובניה, בולגריה החל מ- 650 יורו.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר