החטיף לנשים Myoplex lite עכשיו בישראל

Myoplex lite מכיל אחוז ניכר של פחמימות מורכבות, ו-22 ויטמינים ומינרלים. הוא מספק אנרגיה לאורך זמן, מסייע לשמור על מסת השריר ללא קפיצות של אינסולין, ומתאים כארוחת ביניים או כהתאוששות לאחר פעילות גופנית

חטיף הבריאות Myoplex lite שהצליח בקרב נשים אמריקאיות, מגיע לישראל, ונמכר בסניפי רשת טבע ספורט קסטל.

לדברי היבואנים, מדובר בחטיף החלבון היחיד בעולם שהנו לייט דל קלוריות. Myoplex lite, מבית היוצר של יצרנית תוספי המזון האמריקאית הגדולה EAS, מכיל כמחצית מכמות הקלוריות שיש בחטיפי חלבון אחרים.
החטיף פותח כדי להעניק תזונה מושלמת במהלך היום, ויועד בעיקר לנשים, לאחר שסקר שערכה EAS הראה כי נשים מעדיפות שלא לצרוך חטיפי חלבון בגלל עודף קלוריות. ערכו הקלורי של חטיף בן 50 גרם הוא 190 קלוריות, וכמות השומן בו היא 4.5 גרם, מתוכם 2.5 גרם שומן רווי.

החטיף מומלץ לנשים, גם בשל הרמה הגבוהה של חלבון סויה מבודד שהוא מכיל. בסויה מצוי האסטרוגן – הורמון פיטו (צמחי), שהוא בעל השפעה על המערכת ההורמונלית הנשית, מסייע להסדרת המחזור, להקלה על תופעות גיל המעבר ולמניעת אוסטאופורוזיס. בנוסף, היבואן טוען כי יש לו פעילות אנטי-סרטנית, במיוחד בסרטן השד -מה שדורש הוכחה כמובן.

Myoplex lite מכיל אחוז ניכר של פחמימות מורכבות, ו-22 ויטמינים ומינרלים. הוא מספק אנרגיה לאורך זמן, מסייע לשמור על מסת השריר ללא קפיצות של אינסולין, ומתאים כארוחת ביניים או כהתאוששות לאחר פעילות גופנית.

החטיף מגיע בטעמים תפוח קרמל, קינמון, שוקו-ציפ, שוקו חמאת בוטנים, כשהוא מיובא ומשווק בישראל על ידי דני זוגלובק וטבע ספורט קסטל, יבואנית מובילה של תוספי מזון לספורטאים, ויטמינים ומינרלים, שבהנהלת כפיר נחום.

הדיאטן הקליני ורכז הוראת התזונה במכון וינגייט יאיר להב, ממליץ על Myoplex lite: "חטיפים מסוג זה מכילים כמות נאותה של פחמימות בשילוב חלבונים, היכולים לשמש חלקית כתחליף לארוחה לאנשים בדרכים לפני פעילות גופנית, שמתקשים לאכול בזמן, לאנשים פעילים גופנית הזקוקים לארוחה לפני פעילות אירובית כמו ספינינג, ואף להתאוששות לאחר האימון".

מחיר ליחידה: 16.5 שקל; מחיר לאריזת חיסכון: 12.5 שקל, לקנייה מעל 12 יחידות

להשיג בסניפי רשת טבע ספורט קסטל, טל. 532- 1-700-700
ובאתר www.tevasport.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר