המדריך לחיים הטובים: טיולי אוכל ויין באלזס ובשווייץ

המדריך הקולינרי של טיולי היין והגורמה הוא מני פאר, ואת מסלול "אומנות וטעם טוב" מדריך ד"ר אפי זיו. הטיולים מתמקדים בשני איזורים: האיזור הצרפתי של שווייץ, וחבל אלזס שעל גבול גרמניה-שווייץ

מורדות הכרמים של אגם ז'נבה. העיניים גומעות את נופי האגם כשביד יש לכם כרמים באלזסכוס יין הומיין מקומי עם 13 אחוזי אלכוהול, שמתאזנים להפליא מול עומס הפרי. את הווילה המפוארת של אוסף בורלה בציריך פותחים במיוחד בשבילכם, למפגש פרטי עם היצירות של פרנסיסקו גויה. בכפר קטן על דרך היין של אלזס בצרפת, מגיש לכם בעל הבית טעימות פואה-גרה מתוצרתו.

שנים פינטזתם על טיול כזה? אז אפשר לפתוח יומן ולשריין תאריכים, כי שלושה טיולי פרימיום יוצאי דופן עולים בימים אלה על מפת הישראלי המטייל, אוהב החיים הטובים.

הטיולים מתמקדים בשני איזורים: האיזור הצרפתי של שווייץ, וחבל אלזס שעל גבול גרמניה-שווייץ. כל טיול נמשך חמישה ימים, כאשר המסלול משלב יקבים, מגבנות, מסעדות גורמה, תערוכות ואתרי היסטוריה, תרבות ונוף. ויותר מזה:
כל מסלול מלווה בהדרכה צמודה של מדריך-מומחה, שנמצא שם כדי לחלמני פארוק איתכם את הידע, הנסיון והאנקדוטות הקטנות לאורך הדרך.

המדריך הקולינרי של טיולי היין והגורמה הוא השחקן, הבדרן ושדרן הרדיו והטלוויזיה, מני פאר, שהפך בשנים האחרונות למומחה ליין וגורמה. פאר, עורך המגזין "יין גורמה ואלכוהול", ומי שערך לאחרונה את המהדורה העברית של הספר "Wine for Dummies", מכיר היטב את דרך היין של שוויץ ושל אלזס.

את מסלול "אמנות וטעם טוב" מדריך ד"ר אפי זיו, מרצה לאמנות ולמיתולוגיה יוונית במכון אבשלום, במכללת ספיר ובמכללת רופין, ומחבר הספרים "מיתולוגיה עכשיו" ו"משחקי האלים".
"אוסף בורלה, למשל, הוא אחד הסודות השמורים של שוויץ בתחום האמנות", אומר זיו על אחת התחנות המרשימות ביותר במסלול. "הווילה סגורה למבקרים, ונפתחת במיוחד ובתיאום מראש לקבוצות קטנות בלבד. זה הופך את הביקור למפגש אינטימי ויוצא דופן עם ענקים כמו ואן גוך, טייפולו, קנאלטו, גויה, מאנה, דלקרואה ואחרים. עונג צרוף".

טיול יין וגורמה בהדרכתו הקולינרית של מני פאר ייצא ב-24.06.2010
טיול אמנות וטעם טוב בהדרכתו של ד"ר אפי זיו ייצא ב-25.08.2010

קבלו כאן פרטים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר