הפופ אפ קפה מגיע לארץ

הפופ-אפ קפה הראשון בישראל המופק על ידי מועצת העם, בשיתוף פעולה עם עמותות וארגונים חברתיים, יתארח לראשונה בקפה בוגרשוב בתל אביב בין התאריכים 28.3-5.4

בדומה לנוסחה הווירטואלית בה תכנים קופצים לרגע ונעלמים, החלו לצמוח גם פופ-אפים בעולם האמיתי. מתכונת ה"פופ-אפ קפה" הנודדת מבית קפה אחד לאחר, מרכזת בתשעה ימים רצופים מפגשים בין-אישיים עם דמויות מובילות מההווי המקומי, הרצאות, סדנאות, מפגשים קהילתיים, תערוכות, הופעות חיות, ספידייטינג, דיונים בשולחן עגול, ואף קבלת שבת מקורית.

כזה יהיה הפופ-אפ קפה הראשון בישראל המופק על ידי מועצת העם, בשיתוף פעולה עם עמותות וארגונים חברתיים, ויתארח לראשונה בקפה בוגרשוב בתל אביב בין התאריכים 28.3-5.4.

עקרון הפופ-אפ קפה מושתת על שייכות וניידות. על פי העיקרון הזה, הקונספט של מועצת העם נודד ברחבי הארץ ומפגיש בין אנשים סביב נושאי עניין משותפים ומרתקים ליד הבית שלהם, בבית הקפה השכונתי.
האירועים יעסקו בנקודות המפגש שלנו עם חלקים שונים בחיינו כגון: הסביבה, השכנים, המשפחה, הטכנולוגיה, התפוצות, החברה המקיפה אותנו, וגם המפגש עם עצמנו. כחלק מהקונספט, הפעילות תימשך לאורך כל שעות היום.

במסגרת המיזם יתקיים בקפה בוגרשוב ערב אמנים צעירים – הופעות מוסיקה של אמנים והרכבים צעירים. 29.3, יום שלישי, משעה 21:00. הכניסה חופשית.

האמנים וההרכבים המופיעים:
לילי פיי
– זמרת, יוצרת ופסנתרנית, בוגרת בי"ס רימון. הופעה אינטימית בטקסטים באנגלית המאופיינים בחוצפה ישראלית והשפעה מוסיקלית אמריקאית. האמת של לילי נוגעת וכובשת. בהופעה נדמה כאילו היא מנגנת עם עצמה בסלון הביתי, כאשר סטריפטיז הרגשות והעדינות הנשית מהפנטים את המאזין. תוצר חדש ומפתיע בסצנת המוסיקה המקומית.
מאור נאוי – זמרת יוצרת שכתבה, הלחינה ומקליטה בימים אלו את אלבום הבכורה שלה, כולל הסינגל הראשון "תבכי". אהבתה של מאור לצלילים החמים של הכינור והבוזוקי מתלכדים בשיריה לכדי עיבודים מלטפים החודרים ללב.
מורן מגל – זמרת יוצרת ופסנתרנית, בוגרת להקות צבאיות אשר כבר בטרם גיוסה שחררה סינגלים מצליחים לרדיו. מורן כותבת את שיריה בעברית ובאנגלית ומשלבת שלל השפעות מוסיקליות מרוק-פופ, בלוז, פולק ועד מוסיקת עולם. הסינגל החדש FEEL AGAIN כבש את הרדיו ונבחר לשיר השבוע ברדיו FM88.
נוי רויטנברג – זמרת ויוצרת, מנגנת על מגוון כלים לרבות גיטרה אקוסטית, מפוחית ופסנתר. בזכות טקסטים רגישים ואמיתיים ועם קולה הרך מצליחה נוי לגעת בקהל בפשטות ולסחוף אל תוך עולמה האישי. השיקה קליפ ("הצל מעלייך") וממשיכה לעבוד על מופע חדש שאמור לעלות לקראת הקיץ.
עידן רואה – שחור לבן – עידן רואה וההרכב שחור לבן כובשים את הלב במוזיקת רוק טהורה, בלחנים בעלי עוצמות עמוקות, ומביאים לידי ביטוי שירי מחאה ושירי אהבה חדים, מרגשים ונוקבים. בשנים האחרונות הופיעו עידן והלהקה במקומות רבים, צילמו קליפים מושקעים בלוס אנג'לס ובארץ, ניגנו עם נגנים מובילים כערן מיטלמן, תומר צדקיהו ואחרים, מפיקים את האלבום הראשון "קופים", פעלו בעיקר בטריטוריית האנדרגראונד וזכו להכרה והצלחה גדולה, לצד השמעות ופרגון בתחנות רדיו 106, 88 ,80, גלי צה"ל.

קפה בוגרשוב
רח' בוגרשוב 27, פינת חובבי ציון, ת"א
טל. 03-5256633

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר